Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.07.2020 10:18 Publikacja: 13.07.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Specjaliści w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i administracji to największa grupa wśród 13 proc. pracowników, którzy w czasie pandemii stracili z jej powodu pracę – wynika z raportu „Nowe oblicze normalności" firmy rekrutacyjnej Hays Poland i doradczej Deloitte. Raport, który „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza, potwierdza, że chociaż koronawirus nie wywołał na razie gwałtownego wzrostu bezrobocia, to silnie uderzył w dużą część pracowników.
To zaledwie wierzchołek góry lodowej. W sumie ponad połowa (53 proc.) z 3 tysięcy badanych specjalistów i menedżerów odczuła negatywne skutki pandemii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Większość z Polek i Polaków uważa, że ich praca ma sens. Jednak połowa odczuwa w niej codzienny stres, a co czwa...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Choć niewiele firm w Polsce uregulowało korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji, to coraz częściej oczekuj...
Pracownicy z krajów Europy Środkowo-Wschodniej byli przez długi czas podporą niemieckiego rynku pracy, łagodząc...
W czerwcu stworzono w USA 147 tys. nowych etatów (licząc poza rolnictwem), podczas gdy średnio prognozowano, że...
Wdrażanie sztucznej inteligencji nie jest tylko kwestią technologii, ale też zarządzania zmianą i przekwalifikow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas