Reklama

Mniej na sponsoring i cele społeczne. Spółki z WIG20 ograniczają wydatki

W 2024 r. więcej spółek z WIG20 ograniczyło wydatki na kulturę, sport i instytucje charytatywne, niż je zwiększyło. Jak będzie w tym roku?

Publikacja: 07.07.2025 04:59

Mniej na sponsoring i cele społeczne. Spółki z WIG20 ograniczają wydatki

Foto: AdobeStock

W ub.r. istotnie zmalały wydatki giełdowych firm z WIG20, na cele określone w punkcie 1.5. Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW (szeroko rozumiany sponsoring). Z dokładnym określeniem skali tego spadku są jednak duże problemy.

Po pierwsze, same spółki mają często problem z ich identyfikacją i nie potrafią odpowiedzieć, ile wyniosły. Po drugie, emitenci wskazują na trudności związane z interpretacją punktu 1.5. dobrych praktyk, i tym samym z dokładnym określeniem wydatków dotyczących wspierania kultury, sportu, instytucji charytatywnych, mediów, organizacji społecznych, związków zawodowych itp.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Giełda
WIG20 wybronił się przed przeceną
Giełda
Startuje Indeks Nastrojów „Parkietu”. Eksperci o perspektywach GPW i Wall Street
Giełda
Bitcoin rośnie, giełdy odbijają – inwestorzy liczą na deeskalację USA–Chiny
Giełda
Inwestorzy długo się nie bali konfliktu z Chinami
Giełda
Wyniki spółek przemysłowych dalekie od oczekiwań. Kiedy nastąpi poprawa?
Reklama
Reklama