Aktualizacja: 21.01.2015 11:30 Publikacja: 21.01.2015 11:30
Nowy projekt Luxoftu łączy rekrutację z grywalizacją
Foto: materiały prasowe
– Ważny jest bezpośredni kontakt z kandydatami, czy to w ramach targów pracy, czy też konkursów i happeningów związanych z ich zainteresowaniami – podkreśla Sylwia Wódkowska-Pęksyk, menedżer HR w gdańskim Globalnym Centrum Finansowym Arla Foods, gdzie średni wiek ponad 270 pracowników wynosi 28 lat. Wielu z nich wdrażało się do pracy poprzez firmową grę Arlopoly.
Wzorowana na popularnej planszówce, pomaga pracownikom poszerzyć wiedzę dotyczącą biznesu firmy, ucząc też firmowych wartości. Gier w firmach jest zresztą coraz więcej – także tych pełniących rolę testów rekrutacyjnych. Przed dwoma laty do interaktywnej „Gry o bro" zaprosiła kandydatów do pracy Kompania Piwowarska. Wiosną 2014 r. poradnikowym quizem rekrutacyjnym na Facebooku promowała swoje staże i praktyki Grupa PZU.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas