Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.01.2015 11:30 Publikacja: 21.01.2015 11:30
Nowy projekt Luxoftu łączy rekrutację z grywalizacją
Foto: materiały prasowe
– Ważny jest bezpośredni kontakt z kandydatami, czy to w ramach targów pracy, czy też konkursów i happeningów związanych z ich zainteresowaniami – podkreśla Sylwia Wódkowska-Pęksyk, menedżer HR w gdańskim Globalnym Centrum Finansowym Arla Foods, gdzie średni wiek ponad 270 pracowników wynosi 28 lat. Wielu z nich wdrażało się do pracy poprzez firmową grę Arlopoly.
Wzorowana na popularnej planszówce, pomaga pracownikom poszerzyć wiedzę dotyczącą biznesu firmy, ucząc też firmowych wartości. Gier w firmach jest zresztą coraz więcej – także tych pełniących rolę testów rekrutacyjnych. Przed dwoma laty do interaktywnej „Gry o bro" zaprosiła kandydatów do pracy Kompania Piwowarska. Wiosną 2014 r. poradnikowym quizem rekrutacyjnym na Facebooku promowała swoje staże i praktyki Grupa PZU.
Przeciętne wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw urosło o 8,4 proc. rok do roku i wyniosło 8670,51 zł...
Chociaż pracodawcy najlepiej od lat oceniają swoją kondycję finansową, to ich plany na drugą połowę 2025 r. są d...
Prawie 2,5 mln osób pracuje na podstawie umów zleceń lub innych, od których płaci się składki ubezpieczeniowe. D...
Choć większość pracowników podkreśla kluczową rolę znajomości AI, to lista przyszłościowych kompetencji jest dłu...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wdrożenie dyrektywy Women on Boards, która zwiększa różnorodność płci we władzach dużych spółek giełdowych w Uni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas