Reklama

Firmy szukają sposobów na młode talenty

Pracodawcy przekonują się do niestandardowych metod łowienia młodych talentów. Sięgają po gry, rywalizację i promocję na festiwalach.

Publikacja: 21.01.2015 11:30

Nowy projekt Luxoftu łączy rekrutację z grywalizacją

Nowy projekt Luxoftu łączy rekrutację z grywalizacją

Foto: materiały prasowe

– Ważny jest bezpośredni kontakt z kandydatami, czy to w ramach targów pracy, czy też konkursów i happeningów związanych z ich zainteresowaniami – podkreśla Sylwia Wódkowska-Pęksyk, menedżer HR w gdańskim Globalnym Centrum Finansowym Arla Foods, gdzie średni wiek ponad 270 pracowników wynosi 28 lat. Wielu z nich wdrażało się do pracy poprzez firmową grę Arlopoly.

Wzorowana na popularnej planszówce, pomaga pracownikom poszerzyć wiedzę dotyczącą biznesu firmy, ucząc też firmowych wartości. Gier w firmach jest zresztą coraz więcej – także tych pełniących rolę testów rekrutacyjnych. Przed dwoma laty do interaktywnej „Gry o bro" zaprosiła kandydatów do pracy Kompania Piwowarska. Wiosną 2014 r. poradnikowym quizem rekrutacyjnym na Facebooku promowała swoje staże i praktyki Grupa PZU.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama