Reklama
Rozwiń

Studenci znajdą mentorów także na rynku mody

Już pięć ścieżek tematycznych będą mieli do wyboru młodzi ludzie z Polski i Ukrainy, którzy wezmą udział w VII edycji programu mentoringowego firmy Boston Consulting Group.

Publikacja: 18.09.2023 03:00

Studenci znajdą mentorów także na rynku mody

Foto: Adobe Stock

– Staramy się, aby program rozwijał się z każdą edycją i dostosowujemy go do zapotrzebowania, które obecnie obserwujemy – podkreśla Oktawian Zając, dyrektor zarządzający i starszy partner w firmie doradztwa strategicznego Boston Consulting Group (BCG) w Polsce, podsumowując zakończoną we wrześniu VI edycję programu mentoringowego EmpowerPL. Program, w którym mentees są studenci dobrych uczelni, a mentorami prezesi dużych firm, założyciele start-upów i liderzy sektora NGO, to inicjatywa BCG i Federacji Polskich Stowarzyszeń Studenckich w Wielkiej Brytanii.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Rynek pracy
Barometr Talentów 2025. Poznaliśmy nastroje pracowników w Polsce
Rynek pracy
Specjalista z kompetencjami AI łatwiej znajdzie pracę i więcej zarobi
Rynek pracy
„FAZ”: Dlaczego Polacy nie chcą już pracować w Niemczech?
Rynek pracy
Dobra sytuacja na rynku pracy w USA może zniechęcić Fed do cięcia stóp
Rynek pracy
Prezes Manpower Group: na rynkach pracy w Europie panuje chłód