Reklama

Studenci znajdą mentorów także na rynku mody

Już pięć ścieżek tematycznych będą mieli do wyboru młodzi ludzie z Polski i Ukrainy, którzy wezmą udział w VII edycji programu mentoringowego firmy Boston Consulting Group.

Publikacja: 18.09.2023 03:00

Studenci znajdą mentorów także na rynku mody

Foto: Adobe Stock

– Staramy się, aby program rozwijał się z każdą edycją i dostosowujemy go do zapotrzebowania, które obecnie obserwujemy – podkreśla Oktawian Zając, dyrektor zarządzający i starszy partner w firmie doradztwa strategicznego Boston Consulting Group (BCG) w Polsce, podsumowując zakończoną we wrześniu VI edycję programu mentoringowego EmpowerPL. Program, w którym mentees są studenci dobrych uczelni, a mentorami prezesi dużych firm, założyciele start-upów i liderzy sektora NGO, to inicjatywa BCG i Federacji Polskich Stowarzyszeń Studenckich w Wielkiej Brytanii.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Rynek pracy
Niemcy: firmy mają problem z brakiem fachowców
Rynek pracy
Których umiejętności pracowników nie zastąpi AI? Znamy wyniki badania
Rynek pracy
Milenialsi najczęściej myślą o zmianie pracy
Rynek pracy
Pracownicy wiedzą, jaki ma być dobry pracodawca, ale nie zawsze go znajdują
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Rynek pracy
Barometr Talentów 2025. Poznaliśmy nastroje pracowników w Polsce
Reklama
Reklama