Reklama

Kandydaci do pracy w PR wiedzą już, ile mogą zarobić

Branża Public Relations jako pierwsza w Polsce ma swój raport płacowy ze stawkami wynagrodzeń w konkretnych firmach.

Publikacja: 27.12.2016 21:05

Foto: 123RF

Branżowe raporty płacowe z danymi dotyczącymi średnich stawek albo widełek płacowych na określonym stanowisku to nic nowego. Jednak opublikowana przez portal PRoto.pl analiza, w której można znaleźć informacje o płacach oferowanych w konkretnych agencjach PR, wraz z opisem obowiązków i rodzajem zatrudnienia, jest nowością w skali kraju.

– Postanowiliśmy rozpocząć szeroką dyskusję na temat wynagrodzeń w agencjach PR, którą będziemy kontynuować w 2017 roku – tłumaczy Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl. Zaznacza, że choć kwestia wynagrodzeń jest często tematem tabu, to informacje na temat płac (zwłaszcza w przypadku hermetycznych branż, takich jak PR) są zwykle tajemnicą poliszynela. Pierwsza edycja raportu, opracowanego na podstawie danych z dziewięciu agencji PR (24/7 Communication, Alert Media Communications, Digital Open Group, inPlus Media, JBcomm, Lighthouse Consultants, MSLGroup Poland, On Board, Unicorn Media) ma zachęcić branżę do otwartości w mówieniu o stawkach i do ujednolicenia opisu stanowisk.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama