Aktualizacja: 27.12.2016 21:05 Publikacja: 27.12.2016 21:05
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Branżowe raporty płacowe z danymi dotyczącymi średnich stawek albo widełek płacowych na określonym stanowisku to nic nowego. Jednak opublikowana przez portal PRoto.pl analiza, w której można znaleźć informacje o płacach oferowanych w konkretnych agencjach PR, wraz z opisem obowiązków i rodzajem zatrudnienia, jest nowością w skali kraju.
– Postanowiliśmy rozpocząć szeroką dyskusję na temat wynagrodzeń w agencjach PR, którą będziemy kontynuować w 2017 roku – tłumaczy Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl. Zaznacza, że choć kwestia wynagrodzeń jest często tematem tabu, to informacje na temat płac (zwłaszcza w przypadku hermetycznych branż, takich jak PR) są zwykle tajemnicą poliszynela. Pierwsza edycja raportu, opracowanego na podstawie danych z dziewięciu agencji PR (24/7 Communication, Alert Media Communications, Digital Open Group, inPlus Media, JBcomm, Lighthouse Consultants, MSLGroup Poland, On Board, Unicorn Media) ma zachęcić branżę do otwartości w mówieniu o stawkach i do ujednolicenia opisu stanowisk.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas