Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.07.2018 18:55 Publikacja: 09.07.2018 16:31
Foto: Adobe Stock
Według ostatecznych ustaleń fałszerstwo dotyczyło 3,45 mln litrów hiszpańskiego wina. Jego etykiety wprowadzały w błąd przez oznaczenie ich symbolem francuskiej flagi lub napisy "Produced in France" or "Bottled in France". W niektórych wypadkach informacja o pochodzeniu wina był skrzętnie ukryta na kartonowych opakowaniach - na ich wewnętrznej stronie lub po rączką do przenoszenia kartonu - informuje BBC.
Doniesienia, które mówił wcześniej nawet o 7 mln litrów różowego hiszpańskiego wina udającego francuskie trunki wywołały oburzenie wśród producentów we Francji. Tamtejsze dzienniki przestrzegały też amatorów tego trunku. "Miłośnicy różowego wina, strzeżcie się" - ostrzegła w poniedziałek gazeta Le Parisien. "Może was czekać paskudna niespodzianka podczas happy hour" - napisano w gazecie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas