Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.07.2018 18:55 Publikacja: 09.07.2018 16:31
Foto: Adobe Stock
Według ostatecznych ustaleń fałszerstwo dotyczyło 3,45 mln litrów hiszpańskiego wina. Jego etykiety wprowadzały w błąd przez oznaczenie ich symbolem francuskiej flagi lub napisy "Produced in France" or "Bottled in France". W niektórych wypadkach informacja o pochodzeniu wina był skrzętnie ukryta na kartonowych opakowaniach - na ich wewnętrznej stronie lub po rączką do przenoszenia kartonu - informuje BBC.
Doniesienia, które mówił wcześniej nawet o 7 mln litrów różowego hiszpańskiego wina udającego francuskie trunki wywołały oburzenie wśród producentów we Francji. Tamtejsze dzienniki przestrzegały też amatorów tego trunku. "Miłośnicy różowego wina, strzeżcie się" - ostrzegła w poniedziałek gazeta Le Parisien. "Może was czekać paskudna niespodzianka podczas happy hour" - napisano w gazecie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Z początkiem 2026 r. Grupa Żywiec zakończy produkcję w Browarze Namysłów. Zwolni pracowników i sprzeda sam zakła...
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas