Reklama
Rozwiń
Reklama

Hortex kupił producenta wody mineralnej Jurajska

Hortex podpisał dziś umowę ze spółką Bewa, warunkową umowę kupna spółki Jurajska. Zakup jest póki co warunkowy – bo na transakcję musi się zgodzić UOKiK.

Aktualizacja: 01.02.2019 13:43 Publikacja: 01.02.2019 13:20

Hortex kupił producenta wody mineralnej Jurajska

Foto: 123rf.com

Do tej pory Hortex nie zajmował się wodą, tylko sokami i mrożonkami, wchodzi więc w nowy obszar działalności, a rynku wody mineralnej w Polsce jest wart ponad 4 mld zł i rośnie.

- Wierzymy w siłę marki Jurajska i jej dalszy dynamiczny rozwój przy wsparciu obecnej załogi, która w ostatnich latach wykonała bardzo dobrą pracę – mówi Paweł Gurgul, prezes Hortex. Wejście spółki w nocy w segment ocenia jako szansa zwiększania skali działalności, której pomoże współpraca zespołów obu firm, Hortexu i Jurajskiej. - Marka Jurajska ma duży potencjał zwiększania udziału w rynku. Wykorzystanie siły dystrybucyjnej i know-how grupy Hortex na pewno pomoże w osiągnięciu tego celu – mówi Dawid Borowiec, wiceprezes Hortexu odpowiedzialny za strategię i marketing.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama