Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.02.2019 13:43 Publikacja: 01.02.2019 13:20
Foto: 123rf.com
Do tej pory Hortex nie zajmował się wodą, tylko sokami i mrożonkami, wchodzi więc w nowy obszar działalności, a rynku wody mineralnej w Polsce jest wart ponad 4 mld zł i rośnie.
- Wierzymy w siłę marki Jurajska i jej dalszy dynamiczny rozwój przy wsparciu obecnej załogi, która w ostatnich latach wykonała bardzo dobrą pracę – mówi Paweł Gurgul, prezes Hortex. Wejście spółki w nocy w segment ocenia jako szansa zwiększania skali działalności, której pomoże współpraca zespołów obu firm, Hortexu i Jurajskiej. - Marka Jurajska ma duży potencjał zwiększania udziału w rynku. Wykorzystanie siły dystrybucyjnej i know-how grupy Hortex na pewno pomoże w osiągnięciu tego celu – mówi Dawid Borowiec, wiceprezes Hortexu odpowiedzialny za strategię i marketing.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas