Hortex kupił producenta wody mineralnej Jurajska

Hortex podpisał dziś umowę ze spółką Bewa, warunkową umowę kupna spółki Jurajska. Zakup jest póki co warunkowy – bo na transakcję musi się zgodzić UOKiK.

Aktualizacja: 01.02.2019 13:43 Publikacja: 01.02.2019 13:20

Hortex kupił producenta wody mineralnej Jurajska

Foto: 123rf.com

Do tej pory Hortex nie zajmował się wodą, tylko sokami i mrożonkami, wchodzi więc w nowy obszar działalności, a rynku wody mineralnej w Polsce jest wart ponad 4 mld zł i rośnie.

- Wierzymy w siłę marki Jurajska i jej dalszy dynamiczny rozwój przy wsparciu obecnej załogi, która w ostatnich latach wykonała bardzo dobrą pracę – mówi Paweł Gurgul, prezes Hortex. Wejście spółki w nocy w segment ocenia jako szansa zwiększania skali działalności, której pomoże współpraca zespołów obu firm, Hortexu i Jurajskiej. - Marka Jurajska ma duży potencjał zwiększania udziału w rynku. Wykorzystanie siły dystrybucyjnej i know-how grupy Hortex na pewno pomoże w osiągnięciu tego celu – mówi Dawid Borowiec, wiceprezes Hortexu odpowiedzialny za strategię i marketing.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne