Najmniej kupują mięsa osoby najstarsze. Zbadano zwyczaje jedzeniowe Polaków

Tylko 4 proc. Polaków zupełnie nie kupuje produktów mięsnych, choć jednocześnie już 39 proc. ogranicza takie zakupy - wynika z badania zleconego przez branżę mięsną.

Publikacja: 19.02.2025 16:20

Tylko 4 proc. Polaków zupełnie nie kupuje produktów mięsnych

Tylko 4 proc. Polaków zupełnie nie kupuje produktów mięsnych

Foto: Bloomberg

Jak wynika z badania konsumenckiego SW Research dla Związku Polskie Mięso, tylko w grupie wiekowej 60+ mniej niż 50 proc. konsumentów uważa produkty mięsne za stały element diety. W pozostałych grupach jest to 55-67 proc. Z kolei najwięcej, bo 7 proc., nie kupuje zupełnie mięsa w grupie w wieku 30-39 lat.

Kto kupuje mięso? Czas ograniczeń

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji