Najmniej kupują mięsa osoby najstarsze. Zbadano zwyczaje jedzeniowe Polaków

Tylko 4 proc. Polaków zupełnie nie kupuje produktów mięsnych, choć jednocześnie już 39 proc. ogranicza takie zakupy - wynika z badania zleconego przez branżę mięsną.

Publikacja: 19.02.2025 16:20

Tylko 4 proc. Polaków zupełnie nie kupuje produktów mięsnych

Tylko 4 proc. Polaków zupełnie nie kupuje produktów mięsnych

Foto: Bloomberg

Jak wynika z badania konsumenckiego SW Research dla Związku Polskie Mięso, tylko w grupie wiekowej 60+ mniej niż 50 proc. konsumentów uważa produkty mięsne za stały element diety. W pozostałych grupach jest to 55-67 proc. Z kolei najwięcej, bo 7 proc., nie kupuje zupełnie mięsa w grupie w wieku 30-39 lat.

Kto kupuje mięso? Czas ograniczeń

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama