Reklama
Rozwiń
Reklama

Mars przejmuje chipsy Pringles. Mega umowa stworzy światowego giganta

Koncern Mars kupuje właściciela płatków kukurydzianych Kellogg's oraz chipsów Pringles za prawie 29 miliardów dolarów. To największa taka transakcja w tym roku.

Publikacja: 14.08.2024 19:28

Koncern Mars kupuje właściciela chipsów Pringles

Koncern Mars kupuje właściciela chipsów Pringles

Foto: Bloomberg

Kellanova Company (wcześniej znana jako Kellogg Company) poinformowała w raporcie giełdowym, że jej akcjonariusze otrzymają 83,50 USD za akcję w gotówce, co stanowi 33 proc. więcej od ceny zamknięcia akcji 2 sierpnia, zanim Reuters po raz pierwszy poinformował o możliwym przejęciu.

Wliczając dług, umowa jest warta 35,9 miliarda dolarów. Mega umowa stworzy globalnego giganta przekąsek, dodając mnóstwo nowych przekąsek do dużego portfolio marek Mars, takich jak Snickers, M&M's i batonik Mars. „Marki Kellanova znacznie rozszerzają naszą platformę przekąsek, co pozwala nam jeszcze skuteczniej zaspokajać potrzeby konsumentów i napędzać dochodowy wzrost biznesu” — powiedział Andrew Clarke, globalny prezes Mars Snacking, w oświadczeniu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama