Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”

Oparty na wegańskim majonezie różowy sos trafi do sklepów w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii z okazji 65-lecia Barbie. Jest to też odpowiedź na zapotrzebowanie wywołane filmem „Barbie”.

Publikacja: 16.04.2024 17:51

Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”

Foto: PAP/Avalon

Różowy niczym kolory Barbie sos trafia do sklepów w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii jako efekt współpracy koncernów Heinz i Mattel. Obie firmy postanowiły upiec w ten sposób dwie pieczenie przy jednym ogniu – po pierwsze świętują w ten sposób wspólnie sześćdziesiątą piątą rocznicę wprowadzenia słynnej lalki na rynek, a po drugie próbują wykorzystać wciąż żywe, choć zdecydowanie słabnące, zapotrzebowanie na wszystko co różowe związane z filmem „Barbie”.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji