Reklama

Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”

Oparty na wegańskim majonezie różowy sos trafi do sklepów w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii z okazji 65-lecia Barbie. Jest to też odpowiedź na zapotrzebowanie wywołane filmem „Barbie”.

Publikacja: 16.04.2024 17:51

Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”

Foto: PAP/Avalon

Różowy niczym kolory Barbie sos trafia do sklepów w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii jako efekt współpracy koncernów Heinz i Mattel. Obie firmy postanowiły upiec w ten sposób dwie pieczenie przy jednym ogniu – po pierwsze świętują w ten sposób wspólnie sześćdziesiątą piątą rocznicę wprowadzenia słynnej lalki na rynek, a po drugie próbują wykorzystać wciąż żywe, choć zdecydowanie słabnące, zapotrzebowanie na wszystko co różowe związane z filmem „Barbie”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama