Reklama
Rozwiń

Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”

Oparty na wegańskim majonezie różowy sos trafi do sklepów w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii z okazji 65-lecia Barbie. Jest to też odpowiedź na zapotrzebowanie wywołane filmem „Barbie”.

Publikacja: 16.04.2024 17:51

Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”

Foto: PAP/Avalon

Różowy niczym kolory Barbie sos trafia do sklepów w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii jako efekt współpracy koncernów Heinz i Mattel. Obie firmy postanowiły upiec w ten sposób dwie pieczenie przy jednym ogniu – po pierwsze świętują w ten sposób wspólnie sześćdziesiątą piątą rocznicę wprowadzenia słynnej lalki na rynek, a po drugie próbują wykorzystać wciąż żywe, choć zdecydowanie słabnące, zapotrzebowanie na wszystko co różowe związane z filmem „Barbie”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni