Reklama

TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją

TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do działu dietetycznego w menu staromodnych barów oraz w przepisach zdrowotnych z lat 50. XX wieku. Niedawno jednak młodzi konsumenci, spragnieni białka, zaczęli tworzyć nowe przepisy i publikować je w internecie. Grudkowaty ser nagle stał się internetową sensacją, a producenci nie nadążają z produkcją.

Publikacja: 27.07.2025 16:01

TikTok wypromował na nowo twarożek

TikTok wypromował na nowo twarożek

Foto: REUTERS/Tingshu Wang/File Photo

Sprzedaż twarogu w USA wzrosła o 20 proc. w okresie 52 tygodni zakończonym 15 czerwca w porównaniu z rokiem wcześniejszym – wynika z danych firmy analitycznej Circana. To kontynuacja wzrostu o ok. 17 proc. w latach 2023 i 2024 oraz o 11 proc. w 2022 r. To znacząca zmiana po 2021 r., kiedy sprzedaż twarogu spadła.

W amerykańskich sklepach zabrakło twarogu

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama