Reklama

Nieruchomości. Agent bez AI jak fotograf bez aparatu

- AI nie zastępuje zawodów. AI zastępuje konkretne kompetencje, które do tej pory były wykonywane przez ludzi – mówi Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu i technologii w agencji Freedom.

Publikacja: 25.07.2025 03:44

Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu i technologii w agencji Freedom

Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu i technologii w agencji Freedom

Foto: mat.prasowe

aig

Czy sztuczna inteligencja rozpycha się na rynku nieruchomości? Co zrobi dla kupujących, co dla sprzedających?

Na razie sztuczna inteligencja w branży nieruchomości to nie rewolucja, a raczej ewolucja — i to cicha. „AI” jest modne, lecz w praktyce mamy do czynienia ze skrajnościami. Z jednej strony — lawinowe wykorzystanie AI do najprostszych rzeczy, np. opisów nieruchomości. Z drugiej — śladowe wdrożenie bardziej zaawansowanych mechanizmów, jak czat w wyszukiwarkach portali. Nie zmienia to faktu, że z miesiąca na miesiąc te skrajności będą zanikać na rzecz powszechniejszego wykorzystania.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Nowe mieszkania. Koniec dwucyfrowych wzrostów cen
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
Podaż biur w Warszawie zmalała. Luka się pogłębia
Nieruchomości
W nieruchomościach powiało nowoczesnością. Jest i AI
Nieruchomości
Wystarczą proste rozwiązania, by uregulować najem krótkoterminowy mieszkań
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Więcej certyfikacji w mieszkaniówce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama