Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 21:14 Publikacja: 29.07.2022 14:43
Foto: Bloomberg
Polska żywność nie promuje się za granicą sama, środki na reklamy i imprezy promocyjne wpłacają sami rolnicy i przetwórcy żywności, hodowcy drobiu, skupy zboża. Choć płacą oni drobne kwoty, łącznie uzbierało się z nich w ubiegłym roku ponad 76 mln zł. To łączny budżet 10 branżowych funduszy promocji polskiej żywności, z tych pieniędzy finansowane są misje gospodarcze, udziały w targach, wszystkie pomysły na promocję polskiego mleka, mięsa i innej żywności w kraju i za granicą.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas