Nespresso widzi potencjał w Polsce

Pionier światowego rynku kaw w kapsułkach będzie otwierał kolejne butiki. Duży potencjał widzi w Europie Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 15.06.2015 15:13

Nespresso widzi potencjał w Polsce

Foto: materiały prasowe

- Region Europy Centralnej i Wschodniej, który rozwijał się w poprzednich latach, nadal stwarza nam wiele możliwości wzrostu – mówi „Rzeczpospolitej" Jean-Marc Duvoisin, prezes Nespresso.

Swój udział powinna mieć w tym Polska. – Polacy zaczęli doceniać aromatyczne i intensywne kawy, co przekłada się na wzrost zainteresowania i wiedzy na temat jakości tych produktów. Swój pierwszy butik w naszym kraju Nespresso – firma należąca do szwajcarskiego koncernu spożywczego Nestle - otworzyło osiem lat temu w Warszawie. Na początku grudnia 2014 r. ruszył jego drugi punkt w stolicy, w galerii handlowej Arkadia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama