- Region Europy Centralnej i Wschodniej, który rozwijał się w poprzednich latach, nadal stwarza nam wiele możliwości wzrostu – mówi „Rzeczpospolitej" Jean-Marc Duvoisin, prezes Nespresso.
Swój udział powinna mieć w tym Polska. – Polacy zaczęli doceniać aromatyczne i intensywne kawy, co przekłada się na wzrost zainteresowania i wiedzy na temat jakości tych produktów. Swój pierwszy butik w naszym kraju Nespresso – firma należąca do szwajcarskiego koncernu spożywczego Nestle - otworzyło osiem lat temu w Warszawie. Na początku grudnia 2014 r. ruszył jego drugi punkt w stolicy, w galerii handlowej Arkadia.
Kierunek: największe miasta
Jak już informowała „Rzeczpospolita" w ciągu najbliższych trzech, czterech lat Nespresso zamierza prowadzić butiki w siedmiu największych miastach w Polsce. Realizacja strategii już się rozpoczęła. Wiosną tego roku firma uruchomiła punkty w centrum Wrocławia i Krakowa.
Gdzie będą kolejne? Jean-Marc Duvoisin tego nie zdradza.
- Będziemy kontynuować otwieranie butików na całym świecie – zapewnia jedynie szef Nespresso.