Nespresso widzi potencjał w Polsce

Pionier światowego rynku kaw w kapsułkach będzie otwierał kolejne butiki. Duży potencjał widzi w Europie Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 15.06.2015 15:13

Nespresso widzi potencjał w Polsce

Foto: materiały prasowe

- Region Europy Centralnej i Wschodniej, który rozwijał się w poprzednich latach, nadal stwarza nam wiele możliwości wzrostu – mówi „Rzeczpospolitej" Jean-Marc Duvoisin, prezes Nespresso.

Swój udział powinna mieć w tym Polska. – Polacy zaczęli doceniać aromatyczne i intensywne kawy, co przekłada się na wzrost zainteresowania i wiedzy na temat jakości tych produktów. Swój pierwszy butik w naszym kraju Nespresso – firma należąca do szwajcarskiego koncernu spożywczego Nestle - otworzyło osiem lat temu w Warszawie. Na początku grudnia 2014 r. ruszył jego drugi punkt w stolicy, w galerii handlowej Arkadia.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku