Reklama
Rozwiń
Reklama

Nespresso widzi potencjał w Polsce

Pionier światowego rynku kaw w kapsułkach będzie otwierał kolejne butiki. Duży potencjał widzi w Europie Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 15.06.2015 15:13

Nespresso widzi potencjał w Polsce

Foto: materiały prasowe

- Region Europy Centralnej i Wschodniej, który rozwijał się w poprzednich latach, nadal stwarza nam wiele możliwości wzrostu – mówi „Rzeczpospolitej" Jean-Marc Duvoisin, prezes Nespresso.

Swój udział powinna mieć w tym Polska. – Polacy zaczęli doceniać aromatyczne i intensywne kawy, co przekłada się na wzrost zainteresowania i wiedzy na temat jakości tych produktów. Swój pierwszy butik w naszym kraju Nespresso – firma należąca do szwajcarskiego koncernu spożywczego Nestle - otworzyło osiem lat temu w Warszawie. Na początku grudnia 2014 r. ruszył jego drugi punkt w stolicy, w galerii handlowej Arkadia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama