W trakcie prac nad nowelą kodeksu postępowania cywilnego w sejmowej podkomisji dodano przepis, który na pięć lat ma przypisać sprawy frankowe do miejsca za...
Internetowi oszuści wymyślają wciąż nowe sposoby na wyłudzenie naszych danych i pieniędzy. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wskazuje na co uważać, b...
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko operatorowi sieci Play. Sprawa dotyczy karania klientów utratą rabatu za e-fakturę w sytuacji,...
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko firmie telemarketingowej Asmanta Call Center. Zarzuca jej m.in., że jej prac...
Oceniając postanowienie zabezpieczające katowickiego sądu, który zawiesił pobieranie przez bank odsetek opartych o wskaźnik WIBOR, Maciej Orkusz, partner w...
PayPal stosuje zakazane postanowienia we wzorcach umów wykorzystywanych w relacjach z konsumentami - uważa UOKiK. Spółce, która umożliwia dokonywanie inte...
U wielu sprzedawców trwa Black Week, inni szykują oferty na Black Friday i Cyber Monday, czyli wielki festiwal okazji i rabatów, który przedłuży się na cz...
Wprowadzając przepisy, które miały wzmocnić ochronę konsumentów, częściowo ją osłabiono – mówi Mirosław Gumularz, radca prawny, specjalista w zakresie praw...
Oszuści sięgają po coraz bardziej wyrafinowane metody manipulacji i wyłudzania danych dostępowych do rachunków klientów banków. Banki nie wypełniają swoich...
Związek Banków Polskich odniósł się w oficjalnym komentarzu do postanowienia Sądu Okręgowego w Katowicach dotyczącego zabezpieczenia powództwa poprzez usta...
Nie przekonuje mnie argumentacja o niewłaściwym informowaniu klientów przez banki. Twierdzenia, że skoro jestem konsumentem, nie muszę nic wiedzieć i niczy...