Aktualizacja: 13.05.2019 20:46 Publikacja: 13.05.2019 19:41
Foto: Fotolia
W ostatnim kwartale do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) wpłynęło kilkanaście zgłoszeń od osób, które przez internet rezerwowały podróż samolotem. Jak się później okazało, doszło przy tym do automatycznego wprowadzenia błędnych danych pasażera, co spowodowało naliczenie dodatkowych opłat w czasie odprawy.
Według ECK system obsługujący rezerwację pobierał błędne dane z wcześniej zapamiętanej karty kredytowej, z kont na innych portalach lub automatycznie wybierał właściciela konta.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas