Reklama

Aptekarze i medycy coraz częściej uwikłani w reklamy

Z reklamami leków walczą nie tylko izby lekarskie, ale i inspekcje farmaceutyczne.

Publikacja: 27.04.2015 08:20

Aptekarze i medycy coraz częściej uwikłani w reklamy

Foto: 123RF

O ile występ lekarzy w reklamach suplementów diety i leków sprzedawanych bez recepty jest kontrowersyjny i izby lekarskie muszą dowodzić, że niezgodny z kodeksem etyki, o tyle jasność mają co do leków refundowanych i wydawanych w aptece na receptę.

– W ich reklamach lekarze nie występują i mają świadomość, że to niedopuszczalne – mówi dr Grzegorz Wrona, naczelny rzecznik lekarskiej odpowiedzialności zawodowej.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Dobra osobiste
Wypadek na A1. Sąd zdecydował ws. pozwów rodziny Sebastiana M.
Prawo pracy
Prawnik ostrzega: nadchodzi rewolucja w traktowaniu samozatrudnionych
Podatki
Skarbówka ostrzega uczniów i studentów przed takim „dorabianiem"
Sądy i trybunały
Wyrok TSUE to nie jest opcja atomowa, ale chaos w sądach i tak spotęguje
Reklama
Reklama