Reklama

Literatura pomoże w biznesie

Polskie uczelnie rozwijają ofertę dla menedżerów i przedsiębiorców chcących poszerzyć swoje horyzonty.

Publikacja: 22.09.2015 22:00

Literatura pomoże w biznesie

Foto: 123RF

Zasady funkcjonowania współczesnego rynku kultury, zasady etykiety językowej i warunki efektywnej komunikacji marketingowej oraz podstawy retoryki – to niektóre z punktów programu nowego kierunku studiów podyplomowych literatura – kultura – biznes, które Instytut Literatury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego kieruje teraz do przedstawicieli szerokorozumianej sfery biznesu.

Jak wyjaśnia dyrektor ILP UW, prof. Ewa Paczoska, nowe studia mają za zadanie nie tylko kształcić kreatywność zawodową i prywatną słuchaczy, zapoznawać osoby mające wykształcenie niepolonistyczne z najnowszą literaturą oraz sztuką polską i obcą czy pokazywać możliwości wykorzystania wiedzy o literaturze oraz kontaktu ze światem sztuki jako środków umacniających markę firmy, ale także przyczyniać się do tworzenia nowych płaszczyzn porozumienia i wymiany doświadczeń pomiędzy sferą biznesu oraz kultury.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty
Reklama
Reklama