Reklama

Przedsiębiorca w mediach i oczach opinii publicznej

Kreatywny, pracowity, ale nieuczciwy – taki obraz pracodawcy wyłania się z badania Kantar TNS przedstawionego podczas konferencji Pracodawców RP na temat wizerunku przedsiębiorców w Polsce.

Publikacja: 16.11.2016 20:16

Przedsiębiorca w mediach i oczach opinii publicznej

Foto: 123RF

W konferencji „Wizerunek przedsiębiorcy w Polsce – odbiór społeczny i obraz medialny" uczestniczyli przedstawiciele organizacji pozarządowych, instytutów badawczych oraz małych i dużych firm. Dyskutowano m.in. o tym, jakie jest postrzeganie przedsiębiorców przez opinię publiczną.

Jak podkreślił wiceprezydent Pracodawców RP Piotr Kamiński, w mediach prezentowane są dwa typy przedsiębiorców: pierwszy to wyzyskiwacz, a drugi to człowiek sukcesu, którego zniszczył system.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca
Tradycyjna kariera traci blask. Na czym dziś zależy pracownikom?
Praca
InPost stawia na rozwój menedżerek
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Reklama
Reklama