Aktualizacja: 16.11.2016 20:16 Publikacja: 16.11.2016 20:16
Foto: 123RF
W konferencji „Wizerunek przedsiębiorcy w Polsce – odbiór społeczny i obraz medialny" uczestniczyli przedstawiciele organizacji pozarządowych, instytutów badawczych oraz małych i dużych firm. Dyskutowano m.in. o tym, jakie jest postrzeganie przedsiębiorców przez opinię publiczną.
Jak podkreślił wiceprezydent Pracodawców RP Piotr Kamiński, w mediach prezentowane są dwa typy przedsiębiorców: pierwszy to wyzyskiwacz, a drugi to człowiek sukcesu, którego zniszczył system.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas