Przedsiębiorca w mediach i oczach opinii publicznej

Kreatywny, pracowity, ale nieuczciwy – taki obraz pracodawcy wyłania się z badania Kantar TNS przedstawionego podczas konferencji Pracodawców RP na temat wizerunku przedsiębiorców w Polsce.

Publikacja: 16.11.2016 20:16

Przedsiębiorca w mediach i oczach opinii publicznej

Foto: 123RF

PAP

W konferencji „Wizerunek przedsiębiorcy w Polsce – odbiór społeczny i obraz medialny" uczestniczyli przedstawiciele organizacji pozarządowych, instytutów badawczych oraz małych i dużych firm. Dyskutowano m.in. o tym, jakie jest postrzeganie przedsiębiorców przez opinię publiczną.

Jak podkreślił wiceprezydent Pracodawców RP Piotr Kamiński, w mediach prezentowane są dwa typy przedsiębiorców: pierwszy to wyzyskiwacz, a drugi to człowiek sukcesu, którego zniszczył system.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!