W outsourcingu student może zostać menedżerem

W ubiegłym tygodniu opisałem problematykę rekrutacji w branży outsourcingu, w tym pozyskiwania konsultantów. Teraz zajmę się stanowiskami menedżerskimi. Kolejnym etapem w karierze po konsultancie telefonicznym jest stanowisko team leadera, czyli szefa zespołu.

Publikacja: 12.09.2017 20:17

W outsourcingu student może zostać menedżerem

Foto: materiały prasowe

Jeszcze kilka lat temu, chcąc awansować na to stanowisko, trzeba było przepracować „na słuchawce" przynajmniej dwa lata. Dzisiaj z powodu braku pracowników spotykam liderów zespołów już po sześciu–dziewięciu miesiącach pracy. Wystarczy, że mają predyspozycje menedżerskie i bez przygotowania wbija się ich na odpowiedzialny stołek. Nie spotkałem innej branży, gdzie tak wiele osób w wieku 22–24 lata zarządza pracą zespołu. To niezwykle cenne doświadczenie, które przy rekrutacji do innej firmy spoza branży, pozwala się starać o wyższe stanowisko związane z zarządzaniem ludźmi. Dla osób ambitnych i chcących się rozwijać powinno to być zachętą do podjęcia się pracy w call center. Szczególnie istotne jest to dla pokolenia „Z", które przejawia dużą niecierpliwość w kształtowaniu ścieżki kariery zawodowej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Praca
Polscy seniorzy są chętni do dłuższej pracy. Jak im to ułatwić?
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż
Praca
Amerykanie wertują oferty pracy w Wielkiej Brytanii
Praca
Cyfrowe przyspieszenie w obsłudze pracowników z zagranicy
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających