Aktualizacja: 12.09.2017 20:17 Publikacja: 12.09.2017 20:17
Foto: materiały prasowe
Jeszcze kilka lat temu, chcąc awansować na to stanowisko, trzeba było przepracować „na słuchawce" przynajmniej dwa lata. Dzisiaj z powodu braku pracowników spotykam liderów zespołów już po sześciu–dziewięciu miesiącach pracy. Wystarczy, że mają predyspozycje menedżerskie i bez przygotowania wbija się ich na odpowiedzialny stołek. Nie spotkałem innej branży, gdzie tak wiele osób w wieku 22–24 lata zarządza pracą zespołu. To niezwykle cenne doświadczenie, które przy rekrutacji do innej firmy spoza branży, pozwala się starać o wyższe stanowisko związane z zarządzaniem ludźmi. Dla osób ambitnych i chcących się rozwijać powinno to być zachętą do podjęcia się pracy w call center. Szczególnie istotne jest to dla pokolenia „Z", które przejawia dużą niecierpliwość w kształtowaniu ścieżki kariery zawodowej.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas