W outsourcingu student może zostać menedżerem

W ubiegłym tygodniu opisałem problematykę rekrutacji w branży outsourcingu, w tym pozyskiwania konsultantów. Teraz zajmę się stanowiskami menedżerskimi. Kolejnym etapem w karierze po konsultancie telefonicznym jest stanowisko team leadera, czyli szefa zespołu.

Publikacja: 12.09.2017 20:17

W outsourcingu student może zostać menedżerem

Foto: materiały prasowe

Jeszcze kilka lat temu, chcąc awansować na to stanowisko, trzeba było przepracować „na słuchawce" przynajmniej dwa lata. Dzisiaj z powodu braku pracowników spotykam liderów zespołów już po sześciu–dziewięciu miesiącach pracy. Wystarczy, że mają predyspozycje menedżerskie i bez przygotowania wbija się ich na odpowiedzialny stołek. Nie spotkałem innej branży, gdzie tak wiele osób w wieku 22–24 lata zarządza pracą zespołu. To niezwykle cenne doświadczenie, które przy rekrutacji do innej firmy spoza branży, pozwala się starać o wyższe stanowisko związane z zarządzaniem ludźmi. Dla osób ambitnych i chcących się rozwijać powinno to być zachętą do podjęcia się pracy w call center. Szczególnie istotne jest to dla pokolenia „Z", które przejawia dużą niecierpliwość w kształtowaniu ścieżki kariery zawodowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama