Reklama
Rozwiń
Reklama

PE chce walczyć o frekwencję

„Tym razem głosuję" – pod takim hasłem rusza kampania profrekwencyjna przed przyszłorocznymi wyborami do Parlamentu Europejskiego.

Aktualizacja: 19.11.2018 21:35 Publikacja: 19.11.2018 19:39

PE chce walczyć o frekwencję

Foto: Materiały Promocyjne

Wybory odbędą się 23–26 maja, ale Parlament Europejski już teraz uruchamia projekt, który ma się przyczynić do większej frekwencji. W Polsce startuje oficjalnie we wtorek 20 listopada. Podobnie jak poprzednie tego typu projekty, kampania jest apolityczna i promuje przede wszystkim znaczenie Parlamentu Europejskiego.

Centrum kampanii jest internetowa platforma www.tymrazemglosuje.eu. Pojawiają się na niej informacje o wydarzeniach organizowanych w całej Europie, które związane są z promocją wyborów i podkreślają znaczenie Parlamentu Europejskiego.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Tajemnica prezentów dla Karola Nawrockiego. Czego prezydent nie chce ujawnić?
Polityka
Włodzimierz Czarzasty będzie skrzydłowym Donalda Tuska? Koniec miękkiej gry w Sejmie
Polityka
Sondaż: Czy Zbigniew Ziobro może liczyć w Polsce na uczciwy proces? Wiemy, co sądzą Polacy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Polityka
Prokuratorskie zarzuty dla Mariana Banasia nie kończą sprawy. Co jeszcze grozi byłemu prezesowi NIK?
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama