Reklama

Obrady Sejmu trafią na wielki ekran. Rekordowe zainteresowanie

Ze względu na wzrost zainteresowania obradami Sejmu, już wkrótce w warszawskiej Kinotece będzie można zobaczyć je na wielkim ekranie. Chętnych jest tylu, że już teraz placówka nie wyklucza regularnych projekcji.

Publikacja: 05.12.2023 11:18

Szymon Hołownia i Jacek Ozdoba

Szymon Hołownia i Jacek Ozdoba

Foto: PAP/Paweł Supernak

adm

Dotychczas kanał sejmowy w serwisie YouTube przede wszystkim oglądali najwięksi pasjonaci polityki oraz dziennikarze. Po wyborach się to jednak zmieniło – materiały te zaczęły bić rekordy popularności. Posiedzenie z 13 listopada, inaugurujące prace Sejmu, odtworzono 944 tys. razy, posiedzenie z 14 listopada - 683 tys. razy, posiedzenie z 21 listopada - 792 tys. razy, z 22 listopada - 775 tys. razy, a posiedzenie z 28 listopada – rekordowe 1,4 mln razy. 

Kanał Sejmu subskrybuje obecnie na YouTube 389 tys. użytkowników. Jak dotąd, od utworzenia w 2017 roku, kanał zanotował 21 388 262 wyświetlenia. Oznacza to, że tylko posiedzenie Sejmu z 28 listopada zapewniło mu ponad 8 proc. wszystkich wyświetleń. 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
„Rozbiegany wzrok”, „pogubiony człowiek”. Krzysztof Gawkowski o prezydencie Nawrockim na Radzie Gabinetowej
Polityka
Prezydent Karol Nawrocki zawetował kolejne dwie ustawy. Reakcje polityków koalicji
Polityka
Bartosz Marczuk: Potrzebujemy rąk do pracy, weto może być katastrofą dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
II nabór KPO w kulturze: 3841 wniosków z wynikiem „0 punktów”. W sieci wrze
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama