Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.02.2015 07:47 Publikacja: 23.02.2015 20:24
Marek Sawicki był twarzą reklam polskiej żywności. W czasie kampanii wyborczej
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Kilkanaście dni temu na stronach gospodarczych „Gazety Wyborczej", opisany jako reklama, ukazuje się wywiad z ministrem rolnictwa i rozwoju wsi Markiem Sawickim.
Wyjaśnia w nim głównie sprawy związane z odszkodowaniami za szkody wyrządzone przez dziki czy cenami skupu wieprzowiny i mleka.
Po długim oczekiwaniu na odpowiedź i licznych ponagleniach w tej sprawie „Rzeczpospolita" uzyskała informację, ile podatnicy zapłacili za tę rozmowę.
„Ogłoszenie w GW kosztowało 11 725,65 zł" – odpisał na nasze pytanie Witold Katner, rzecznik prasowy resortu rolnictwa. „Źródło finansowania – to środki budżetowe przeznaczone na działania informacyjne i promocyjne dotyczące rolnictwa i gospodarki żywnościowej". Katner dodaje, że „zamieszczenie materiału informacyjnego w postaci artykułu dotyczącego polskiego rolnictwa na łamach »Gazety Wyborczej« pozwala na dotarcie z informacjami o działaniach podejmowanych przez Ministerstwo Rolnictwa do mieszkańców całej Polski. Była to jednorazowa akcja".
Trzecia Droga była faktycznie martwa na długo przed wydarzeniami ostatnich godzin. Co dalej? Teraz przebudowa sc...
Odszedłem z resortu, bo nie zgadzałem się z wizją, według której ten resort pracuje - powiedział w TVN4 były już...
Karol Nawrocki jako prezydent RP z mocy prawa będzie miał dostęp do najwyższych klauzul tajności. Także NATO i U...
W interesie państwa polskiego, przyszłego prezydenta, rządu, który będzie współpracował z prezydentem jest rozwi...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wspieramy wysiłki, zmierzające do zakończenia wojny na Ukrainie, ale chcielibyśmy, aby ta wojna zakończyła się s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas