Reklama

Resort płaci za wywiad z Sawickim

Ministerstwo Rolnictwa wydało 12 tys. zł na rozmowę ze swoim szefem w jednej z gazet. Po raz kolejny.

Aktualizacja: 24.02.2015 07:47 Publikacja: 23.02.2015 20:24

Marek Sawicki był twarzą reklam polskiej żywności. W czasie kampanii wyborczej

Marek Sawicki był twarzą reklam polskiej żywności. W czasie kampanii wyborczej

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Kilkanaście dni temu na stronach gospodarczych „Gazety Wyborczej", opisany jako reklama, ukazuje się wywiad z ministrem rolnictwa i rozwoju wsi Markiem Sawickim.

Wyjaśnia w nim głównie sprawy związane z odszkodowaniami za szkody wyrządzone przez dziki czy cenami skupu wieprzowiny i mleka.

Po długim oczekiwaniu na odpowiedź i licznych ponagleniach w tej sprawie „Rzeczpospolita" uzyskała informację, ile podatnicy zapłacili za tę rozmowę.

„Ogłoszenie w GW kosztowało 11 725,65 zł" – odpisał na nasze pytanie Witold Katner, rzecznik prasowy resortu rolnictwa. „Źródło finansowania – to środki budżetowe przeznaczone na działania informacyjne i promocyjne dotyczące rolnictwa i gospodarki żywnościowej". Katner dodaje, że „zamieszczenie materiału informacyjnego w postaci artykułu dotyczącego polskiego rolnictwa na łamach »Gazety Wyborczej« pozwala na dotarcie z informacjami o działaniach podejmowanych przez Ministerstwo Rolnictwa do mieszkańców całej Polski. Była to jednorazowa akcja".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Adam Szłapka: Karol Nawrocki popełnił koszmarny błąd. Już drugi w tym tygodniu
Polityka
Nowy sondaż: Rośnie poparcie dla KO, partia Grzegorza Brauna traci najwięcej
Polityka
Mateusz Sabat: Politycy prawicy i ich tematy absolutnie dominują w internecie
Polityka
Donald Tusk da darmowe mieszkania ministrom i wicepremierom
Reklama
Reklama