Aktualizacja: 25.11.2017 12:30 Publikacja: 25.11.2017 12:30
Foto: 123RF
Taki wniosek płynie z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 4 października 2017 r. (0113-KDIPT2-2.4011.183.2017.2.ACZ).
Spółka prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług drogą elektroniczną za pomocą serwisu internetowego. Poprzez serwis umożliwia nawiązanie współpracy między użytkownikami serwisu oraz pośredniczy we wszystkich etapach współpracy. Użytkownicy serwisu dzielą się na dwie kategorie. Pierwsza grupę użytkowników stanowią tzw. influencerzy, którzy zamieszczają treści na swoich blogach, vlogach lub kontach w mediach społecznościowych. Drugą grupę użytkowników serwisu stanowią reklamodawcy, którzy powierzają sporządzenie oraz zamieszczenie treści na ww. blogach, vlogach lub kontach w mediach społecznościowych. Spółka pobiera odpowiednie wynagrodzenie od reklamodawców, a następnie wypłaca wynagrodzenie należne influencerom.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas