Od Beyoncé do The Weeknd. Polski rok z gwiazdami

Red Hot Chili Peppers, Depeche Mode, The Weeknd – światowa czołówka wystąpi niebawem w Polsce. Nasz rynek koncertowo-festiwalowy jest mocny i ma silną pozycję w Europie, choć brakuje infrastruktury w Warszawie.

Publikacja: 16.06.2023 17:00

Red Hot Chili Peppers zagrają 21 czerwca na PGE Narodowym w Warszawie. Najtańsze bilety można kupić

Red Hot Chili Peppers zagrają 21 czerwca na PGE Narodowym w Warszawie. Najtańsze bilety można kupić za 195 zł. Te na płytę stadionu kosztowały 652 zł, ale nie ma ich już w oficjalnej sprzedaży. Przed zespołem z Kalifornii wystąpią Iggy Pop i Mars Volta

Foto: Ethan Miller/Getty Images/AFP

Kiedy w styczniu 2022 r. miałem okazję zapowiadać ze sporym wyprzedzeniem największe atrakcje sezonu koncertowego 2022, na tle wcześniejszej pandemicznej posuchy było ich tak wiele, że pozwoliłem sobie na sielankowy tytuł „Byle tylko nie było wojny”.

Wojny uniknąć się nie dało i musieliśmy się przyzwyczaić do życia w dwuznacznej, hybrydowej rzeczywistości. Jadąc dokładnie rok temu na występ Red Hot Chili Peppers w Bratysławie, miałem świadomość, że ten show mógł być odwołany, ponieważ dla Amerykanów Europa Środkowo-Wschodnia ponownie stała się nieprzewidywalną enigmą, na co wpływała również znikoma wiedza o geopolityce i geografii.

Pozostało 96% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Plus Minus
„Jak wysoko zajdziemy w ciemnościach”: O śmierci i umieraniu
Materiał Promocyjny
Firmy same narażają się na cyberataki
Plus Minus
„Puppet House”: Kukiełkowy teatrzyk strachu
Plus Minus
„Epidemia samotności”: Różne oblicza samotności
Plus Minus
„Niko, czyli prosta, zwyczajna historia”: Taka prosta historia
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Plus Minus
Gość "Plusa Minusa" poleca. Katarzyna Roman-Rawska: Otwarte klatki tożsamości