Reklama
Rozwiń
Reklama

Wybory w USA: Jak zagłosuje amerykańska młodzież

39 proc. młodych Amerykanów wychowanych w kulcie demokracji i recytujących w szkole z pamięci preambułę najstarszej konstytucji na świecie wolałoby dożywotnie sprawowanie urzędu przez Obamę od prezydentury Hillary Clinton bądź Donalda Trumpa. A 26 proc. wyraziło przekonanie, że lepszego prezydenta niż wybór spośród tej dwójki wyłoniłoby losowanie.

Aktualizacja: 05.11.2016 13:29 Publikacja: 04.11.2016 23:01

Młodzi zwolennicy Occupy Wall Street chcieli walczyć o „zmianę systemu”

Młodzi zwolennicy Occupy Wall Street chcieli walczyć o „zmianę systemu”

Foto: Bloomberg

"Niech to się wreszcie skończy" ­– głosi slogan wyborczy Wielkiego Meteorytu, niezależnego „kandydata" na prezydenta, na którego stawia wielu młodych Amerykanów. A to nie metafora. Naprawdę chodzi o kosmiczną skałę, która miałaby uderzyć w Ziemię, wybawiając USA od konieczności wyboru między Hillary Clinton a Donaldem Trumpem.

Na pomysł, że zamiast wybierać między Trumpem a Clinton, można ściskać kciuki za kosmiczną katastrofę, miał wpaść 30-letni Ben Stucki, programista w firmie produkującej wiosła do kajaków. Buszując po internecie, Stucki natknął się na gorzko-śmieszny banner promujący „kandydaturę" Wielkiego Meteorytu. Postanowił zamówić naklejkę promującą niezwykłego kandydata, którą zamierzał nakleić na swoim samochodzie.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Posłuchaj „Plus Minus”: Granice wolności słowa w erze algorytmów
Plus Minus
„Grupa krwi": Duch ludowej historii Polski
Plus Minus
„Mroczna strona”: Internetowy ściek
Plus Minus
„Football Manager 26”: Zmagania na boisku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama