[b]Rz: Acer jest teraz wiceliderem rynku komputerowego na świecie. Zaskoczeniem było już zdetronizowanie amerykańskiego Della, więc jakie są wasze plany teraz?[/b]
Gianfranco Lanci: Oczywiście, chcemy być liderem, jednak proszę nie oczekiwać podania daty, kiedy to się może stać. Na pewno będziemy dalej na to pracować, ale nasza konkurencja, zwłaszcza z Korei, także nie składa broni.
[b]Czy kłopoty Della nie wynikają ze zbytniego przywiązania do sprzedaży komputerów firmom?[/b]
Nie chcę mówić o sytuacji w innej firmie, zwłaszcza konkurencyjnej, ale Acer od zawsze stawiał na rynek konsumencki, i to się nie zmieni. Oczywiście, sektor małych i średnich firm też nas interesuje, ale korporacje nigdy nie były dla nas istotnym kanałem sprzedaży. Jak widać, ta metoda się opłaciła i chcemy ten sposób działania kontynuować. Rynkiem korporacyjnym niech się martwi ktoś inny.
[b]Czy jednak Acer nie jest zbytnio uzależniony od sprzedaży komputerów? Rynek może się przecież w końcu nasycić, nie będzie rosnąć też tak szybko.[/b]