Reklama
Rozwiń
Reklama

Rewolucja cenowa w chmurach

Tani przewoźnicy w rodzaju Ryanaira czy Wizzaira zdemolowali w kilkanaście lat branżę lotniczą. Dzięki nim podróż samolotem stała się towarem dostępnym dla znacznie większej grupy osób. Co – jak widać – doskonale się sprawdza, lata coraz więcej Polaków.

Publikacja: 19.02.2015 21:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Tanie linie to także mistrzowie kombinowania – cena, którą zainteresowany konsument widzi na początku, to dopiero wstęp do kolejnych opłat za jakikolwiek bagaż, sposób płatności, możliwość skorzystania z płatnego, ale lepszego miejsca w kolejce na lotnisku. Wymieniać można jeszcze długo, a mimo to na pewno będą jeszcze kolejne efekty inwencji kreatywnych menedżerów tanich linii. Nie wiadomo, czy twórca Ryanaira faktycznie żartuje, mówiąc o płatnych toaletach i miejscach stojących w samolotach...

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama