Reklama

Rewolucja cenowa w chmurach

Tani przewoźnicy w rodzaju Ryanaira czy Wizzaira zdemolowali w kilkanaście lat branżę lotniczą. Dzięki nim podróż samolotem stała się towarem dostępnym dla znacznie większej grupy osób. Co – jak widać – doskonale się sprawdza, lata coraz więcej Polaków.

Publikacja: 19.02.2015 21:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Tanie linie to także mistrzowie kombinowania – cena, którą zainteresowany konsument widzi na początku, to dopiero wstęp do kolejnych opłat za jakikolwiek bagaż, sposób płatności, możliwość skorzystania z płatnego, ale lepszego miejsca w kolejce na lotnisku. Wymieniać można jeszcze długo, a mimo to na pewno będą jeszcze kolejne efekty inwencji kreatywnych menedżerów tanich linii. Nie wiadomo, czy twórca Ryanaira faktycznie żartuje, mówiąc o płatnych toaletach i miejscach stojących w samolotach...

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Trudne czasy dla ministra finansów
Opinie Ekonomiczne
Diabelski dylemat: większe zadłużenie, czy wyższe podatki. Populizm w Polsce ma się dobrze
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama