Reklama
Rozwiń
Reklama

Rewolucja cenowa w chmurach

Tani przewoźnicy w rodzaju Ryanaira czy Wizzaira zdemolowali w kilkanaście lat branżę lotniczą. Dzięki nim podróż samolotem stała się towarem dostępnym dla znacznie większej grupy osób. Co – jak widać – doskonale się sprawdza, lata coraz więcej Polaków.

Publikacja: 19.02.2015 21:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Tanie linie to także mistrzowie kombinowania – cena, którą zainteresowany konsument widzi na początku, to dopiero wstęp do kolejnych opłat za jakikolwiek bagaż, sposób płatności, możliwość skorzystania z płatnego, ale lepszego miejsca w kolejce na lotnisku. Wymieniać można jeszcze długo, a mimo to na pewno będą jeszcze kolejne efekty inwencji kreatywnych menedżerów tanich linii. Nie wiadomo, czy twórca Ryanaira faktycznie żartuje, mówiąc o płatnych toaletach i miejscach stojących w samolotach...

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: O co chodzi z tym Tajwanem?
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama