Reklama
Rozwiń
Reklama

Gwiazdkowy zastrzyk przydatny gospodarce

Stacje radiowe na okrągło grają „christmasy", reklamy głośno krzyczą „kupuj", a hostessy w supermarketach promocjami nęcą do wypełniania wózków.

Publikacja: 20.12.2015 21:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

W takiej atmosferze trudno się oprzeć gorączce kupowania, tym bardziej że handlowcy sprytnie grają na emocjach klientów – łowców okazji.

Ci ostatni sami stają się wtedy zwierzyną łowną, i to wyjątkowo dorodną, bo zaopatrzoną w świąteczne bony, bonusy od pracodawców czy trzynastkami wciąż wypłacanymi w niektórych firmach. Do tego dochodzi ofensywa banków z kredytami na święta. W sam raz na reklamowane w grudniu superoferty sprzętu RTV i komórek albo zabawkowe nowości. Nawet jeśli dorośli zrobili już zapas zabawek podczas wcześniejszych przecen, to i tak coś dokupią. Tym bardziej że w warunkach niżu demograficznego o radość malucha dba często cały tabun dziadków i cioć.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama