Reklama
Rozwiń
Reklama

Gwiazdkowy zastrzyk przydatny gospodarce

Stacje radiowe na okrągło grają „christmasy", reklamy głośno krzyczą „kupuj", a hostessy w supermarketach promocjami nęcą do wypełniania wózków.

Publikacja: 20.12.2015 21:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

W takiej atmosferze trudno się oprzeć gorączce kupowania, tym bardziej że handlowcy sprytnie grają na emocjach klientów – łowców okazji.

Ci ostatni sami stają się wtedy zwierzyną łowną, i to wyjątkowo dorodną, bo zaopatrzoną w świąteczne bony, bonusy od pracodawców czy trzynastkami wciąż wypłacanymi w niektórych firmach. Do tego dochodzi ofensywa banków z kredytami na święta. W sam raz na reklamowane w grudniu superoferty sprzętu RTV i komórek albo zabawkowe nowości. Nawet jeśli dorośli zrobili już zapas zabawek podczas wcześniejszych przecen, to i tak coś dokupią. Tym bardziej że w warunkach niżu demograficznego o radość malucha dba często cały tabun dziadków i cioć.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama