Reklama
Rozwiń
Reklama

Plan Morawieckiego nie spełnia oczekiwań

Najważniejsze wątpliwości dotyczą źródeł finansowania. Z reguły w planach gospodarczych najpierw formułowane są cele, a potem poszukiwane są zasoby umożliwiające ich realizację – pisze profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Publikacja: 23.02.2016 20:00

Plan Morawieckiego nie spełnia oczekiwań

Foto: Fotorzepa, Darek Golik DG Darek Golik

Przedmiotem obrad rządu 16 lutego 2016 r. był dokument „Plan na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju", który następnie został przedstawiony na konferencji prasowej przez wicepremiera Mateusza Morawieckiego oraz premier Beatę Szydło. Ze znanych mi programów gospodarczych różnych rządów ten jest najlepszy – pod względem graficznej formy prezentacji. Sama treść tego programu nie zasługuje już jednak na aż tak pozytywną ocenę. Wynika to z trzech podstawowych względów.

Priorytetem wzrost konsumpcji?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama