Reklama

Krzysztof Adam Kowalczyk: Bezcelowe zagrywki cenowe

Handlowcy już się głowią, jak obejść unijną dyrektywę Omnibus. Ale mam nadzieję, że tak bezczelnych zagrywek, jak podnoszenie cen tuż przed promocją, już nie zobaczymy.

Publikacja: 10.01.2023 21:00

Krzysztof Adam Kowalczyk: Bezcelowe zagrywki cenowe

Foto: Adobe Stock

Gdy niespełna dwie dekady temu kupowałem swój pierwszy odtwarzacz DVD, przeżyłem pierwsze, rzekłbym formujące rozczarowanie promocjami, które okazały się pułapką zastawioną na nieświadomego klienta. Nie wpadłem w nią tylko przypadkiem. Po prostu tydzień wcześniej odwiedziłem zapowiadający atrakcyjne cięcie cen gigasklep z elektroniką, by sprawdzić, co jest w ofercie i porównać modele. Na szczęście zapisałem ceny. Gdy zaczęła się „promocja”, ku mojemu zdumieniu okazało się, że są wyższe niż przed tygodniem, a spadły wyłącznie dlatego, że w przeddzień „obniżki” je wywindowano.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Opinie Ekonomiczne
Wojciech Warski: O przywódcach i narzędziach przymusu ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Brak zaufania podcina nam skrzydła. Jest źle
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Napięty budżet i spóźniony refleks Adama Glapińskiego
Reklama
Reklama