Reklama

Krzysztof Adam Kowalczyk: Bezcelowe zagrywki cenowe

Handlowcy już się głowią, jak obejść unijną dyrektywę Omnibus. Ale mam nadzieję, że tak bezczelnych zagrywek, jak podnoszenie cen tuż przed promocją, już nie zobaczymy.

Publikacja: 10.01.2023 21:00

Krzysztof Adam Kowalczyk: Bezcelowe zagrywki cenowe

Foto: Adobe Stock

Gdy niespełna dwie dekady temu kupowałem swój pierwszy odtwarzacz DVD, przeżyłem pierwsze, rzekłbym formujące rozczarowanie promocjami, które okazały się pułapką zastawioną na nieświadomego klienta. Nie wpadłem w nią tylko przypadkiem. Po prostu tydzień wcześniej odwiedziłem zapowiadający atrakcyjne cięcie cen gigasklep z elektroniką, by sprawdzić, co jest w ofercie i porównać modele. Na szczęście zapisałem ceny. Gdy zaczęła się „promocja”, ku mojemu zdumieniu okazało się, że są wyższe niż przed tygodniem, a spadły wyłącznie dlatego, że w przeddzień „obniżki” je wywindowano.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama