Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.03.2019 20:42 Publikacja: 10.03.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki
Awantura, która wybuchła po wyborze przez władze Warszawy tramwajów koreańskiego Hyundaia, a nie uratowanej przez Polski Fundusz Rozwoju bydgoskiej Pesy, to znakomity przykład tego trendu. To nic, że oferta znacznie przekraczała budżet zamawiającego, ale była nasza, w przeciwieństwie do wybranej, która nasza nie była. Nie bez znaczenia był także fakt, że inwestycja PFR to docelowo 300 mln zł, które dobrze byłoby odzyskać. Uzasadnieniem tego posunięcia jest ważna rola, jaką przemysł kolejowy odgrywa w tzw. planie Morawieckiego. Zatem, by realizować plan państwa, państwo zabezpieczyło sobie odpowiednią po temu firmę.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas