Rz: Jaką przyszłość widzi pani dla Chevroleta w Europie?
Susan Docherty:
Jestem w komfortowej sytuacji, bo Chevrolet w Europie ma dzisiaj pełną ofertę nowych modeli: Spark, Aveo, Captiva, Orlando, Camaro, Corvette i Volt oraz pięciodrzwiowy Cruze. W tym roku dorzucimy jeszcze Malibu oraz Cruze combi. Tym samym mamy ofertę dla każdego. I dla osób, które chciałyby kupić małe auto, i dla miłośników aut sportowych albo samochodów rodzinnych. Europejczyków chcemy także przekonać dobrą jakością, nowoczesnym napędem i niską emisją dwutlenku węgla.
Dotychczas amerykańskie wozy nie były znane jako naprawdę ekonomiczne w eksploatacji. Na czym polegają zmiany w skrzyniach biegów i napędzie aut, które oferujecie w Europie?
Kiedy pytamy naszych klientów, dlaczego wybrali Chevroleta, ponad 35 procent z nich mówi, że z powodu bardzo wyrazistego wyglądu, podczas gdy wcześniej symbolem amerykańskiego auta był pojazd duży i z gigantycznym silnikiem. Kiedy okazuje się, że oferujemy na przykład silniki o pojemności 1,2 litra, które z powodzeniem mogą konkurować w Europie, bądź silniki Diesla, są bardzo zaskoczeni.