Muzyczny biznes w nowym nurcie

To trochę dziwne, że przy obecnym rozwoju nowych technologii i sprzętu, który zapewnia niemal perfekcyjną jakość dźwięku, fani muzyki wydają miliony złotych (a na świecie miliardy dolarów) na udział w wielkich, masowych imprezach, gdzie czasem trudno odróżnić, co jest grane, bo ilość decybeli dla zwykłego śmiertelnika jest często nie do wytrzymania.

Publikacja: 02.07.2015 22:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Zresztą oglądając na YouTube relacje z koncertów, można się nierzadko przekonać, że zachrypnięty wokalista zdecydowanie lepiej wypada w studiu, zwłaszcza gdy nie jest zagłuszany przez tysiące wtórujących mu fanów.

Ale na takie imprezy nie przychodzi się, by posłuchać muzyki. To można spokojnie i dużo taniej zrobić w domu. Niektórzy może chcą na żywo usłyszeć i zobaczyć ulubiony zespół, ale mając tańsze bilety, i tak często go widzą na telebimie.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Sławomir Mentzen i Adrian Zandberg. Gospodarczy iluzjoniści
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Dlaczego w Sejmie widać puste ławki
Opinie Ekonomiczne
Jak rozwiązać problem jawności wynagrodzeń? Odpowiedź można znaleźć w... Biblii
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Następne cięcie stóp procentowych najwcześniej we wrześniu?
Opinie Ekonomiczne
Pensje Polaków dogoniły zarobki Brytyjczyków. O czym to świadczy?