Reklama

Muzyczny biznes w nowym nurcie

To trochę dziwne, że przy obecnym rozwoju nowych technologii i sprzętu, który zapewnia niemal perfekcyjną jakość dźwięku, fani muzyki wydają miliony złotych (a na świecie miliardy dolarów) na udział w wielkich, masowych imprezach, gdzie czasem trudno odróżnić, co jest grane, bo ilość decybeli dla zwykłego śmiertelnika jest często nie do wytrzymania.

Publikacja: 02.07.2015 22:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Zresztą oglądając na YouTube relacje z koncertów, można się nierzadko przekonać, że zachrypnięty wokalista zdecydowanie lepiej wypada w studiu, zwłaszcza gdy nie jest zagłuszany przez tysiące wtórujących mu fanów.

Ale na takie imprezy nie przychodzi się, by posłuchać muzyki. To można spokojnie i dużo taniej zrobić w domu. Niektórzy może chcą na żywo usłyszeć i zobaczyć ulubiony zespół, ale mając tańsze bilety, i tak często go widzą na telebimie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama