Reklama

Reklamy dopasowane do sieci

Kampanie telewizyjne byłyby znacznie skuteczniejsze, gdyby reklamodawcy uwzględnili w nich YouTube – mówi szefowa rozwiązań dla marek Google w rejonie EMEA Debbie Weinstein.

Publikacja: 20.10.2015 22:00

Reklamy dopasowane do sieci

Foto: materiały prasowe

Rz: Co to jest tak naprawdę innowacyjna reklama? Bo wciąż się dziś mówi, że powinna być „skrojona na miarę". Czy widzi pani niebezpieczeństwa wiążące się z takimi idealnymi reklamami?

Raczej widzę w nich wielki potencjał. To takie reklamy, jakie robimy w YouTube: dopasowane do treści i potrzeb użytkowników, które potrafią obudzić w nich wielkie emocje i wstrząsnąć. Internetowe wideo daje możliwość opowiedzenia dłuższych historii niż tradycyjny telewizyjny spot. Moją ulubioną pracą jest ostatnio reklama Listerine, która trwa kilka minut. To płyn do płukania zębów, którego producent postanowił opowiedzieć w swojej kamapnii, jak ważny jest dla tej marki uśmiech i to, by ludzie się śmiali. Niewidome osoby opowiadają w niej, jak ważny jest dla nich uśmiech oraz jak trudno jest im wywnioskować, czy ktoś się uśmiecha. Następnie dostają specjalną mobilną aplikację, dzięki której zawieszony na szyi telefon wibruje, gdy „widzi" czyjś uśmiech. Emocje, jakie wyzwala ta reklama, są ogromne i trudno być wobec niej obojętnym.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Co polscy politycy wiedzą o gospodarce i dlaczego jest to groźne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: Dylematy finansowania zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Używane, tanio oddam. O co chodzi z amerykańskimi transporterami Stryker?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Chłoń-Domińczak: Dlaczego ekonomiści rozmawiają o demografii
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Krakowiak: Regulacje nie są lekiem na wszystko
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama