Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie ma odpornych na marketing

Wcale nie chodzi o to, że od razu kupią Państwo wódkę Romualda Lipki o wprawiającej jedno pokolenie w nostalgiczny nastrój nazwie „Jolka, Jolka pamiętasz" (piszemy o niej w dzisiejszym wydaniu). Część na pewno tego nie zrobi, ale tylko dlatego, że ani produkt, ani kampania reklamowa nie są skierowane do nich.

Publikacja: 05.07.2017 22:24

Nie ma odpornych na marketing

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jakiś czas temu na wywiad z Martinem Lindstromem, jednym z największych na świecie ekspertów od kreowania marek, wybierałam się z przekonaniem, że żaden marketing na mnie nie działa. Zawodowo zajmuję się rynkiem reklam, a więc trochę znam ich mechanizmy i unikam reklam w mediach, bo uważam je za nachalne i infantylne. Ograniczam wydatki na przedmioty, bo taką mam filozofię życiową, więc gdzie niby i w jaki sposób można mnie dopaść z reklamą?

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama