Aktualizacja: 13.01.2016 14:20 Publikacja: 13.01.2016 14:06
Mimo sporej popularności elektrycznych aut Tesla, firma Elona Muska wciąż przynosi straty
Foto: Wikimedia Commons
Tesla to dziś najpopularniejszy producent elektrycznych samochodów. Mają cenę luksusowych limuzyn, oferują sportowe osiągi, a pod względem zasięgu (to tradycyjnie najsłabszy punkt elektrycznych aut) są porównywalne z pojazdami z silnikami spalinowymi.
Elektryczne auta produkuje również Nissan i BMW, przymierza się do wejścia na rynek masowy General Motors (z modelem Chevrolet Bolt). Ale to plany Apple budzą największe zainteresowanie. Firma jest bogata, słynie z niekonwencjonalnych rozwiązań i ma armię wiernych fanów, którzy kupią wszystko, co ma logo jabłuszka. Nawet jeśli przyjdzie im za to zapłacić więcej, niż u konkurencji.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas