Chińskie centra handlowe kontra zakupy online

Sprzedawcy w pekińskim centrum handlowym grają w pokera, nie mogąc się doczekać na klientów.

Publikacja: 14.02.2015 15:43

Wpływ sprzedaży internetowej na tradycyjne sklepy jest ogromny.

Wpływ sprzedaży internetowej na tradycyjne sklepy jest ogromny.

Foto: Bloomberg

Skryty za ladą swojego małego stoiska w ogromnym pekińskim centrum handlowym Hailong Electronics City sprzedawca narzeka, że od tygodnia niczego nie sprzedał - donosi "Bloomberg". - To wszystko umiera - mówi kupiec dziennikarzom "Bloomberga", spoglądając na opustoszałe sklepiki i podarte plakaty promocyjne w miejscu, które było kiedyś najżywszym rynkiem w Zhongguancun, dzielnicy znanej jako chińska Dolina Krzemowa.

Zamknięte sklepiki

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów
Nieruchomości
Przedwiośnie w mieszkaniówce. Duża oferta i stabilizacja cen
Nieruchomości
Polski kapitał na łowach. Jest głód inwestowania w nieruchomości
Nieruchomości
Cukrownia w Pruszczu Gdańskim będzie miastem przyszłości
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Nieruchomości
Najbliższy poniedziałek to dzień prawdy dla Grupy Ghelamco