Reklama
Rozwiń
Reklama

Chińskie centra handlowe kontra zakupy online

Sprzedawcy w pekińskim centrum handlowym grają w pokera, nie mogąc się doczekać na klientów.

Publikacja: 14.02.2015 15:43

Wpływ sprzedaży internetowej na tradycyjne sklepy jest ogromny.

Wpływ sprzedaży internetowej na tradycyjne sklepy jest ogromny.

Foto: Bloomberg

Skryty za ladą swojego małego stoiska w ogromnym pekińskim centrum handlowym Hailong Electronics City sprzedawca narzeka, że od tygodnia niczego nie sprzedał - donosi "Bloomberg". - To wszystko umiera - mówi kupiec dziennikarzom "Bloomberga", spoglądając na opustoszałe sklepiki i podarte plakaty promocyjne w miejscu, które było kiedyś najżywszym rynkiem w Zhongguancun, dzielnicy znanej jako chińska Dolina Krzemowa.

Zamknięte sklepiki

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Nieruchomości
Zapowiada się mocny koniec roku u deweloperów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama