Reklama
Rozwiń
Reklama

Życie Polaków przenosi się do smartfonów

Badania pokazują, że rośnie nasza aktywność w kanale mobilnym. Klikamy w telefon na potęgę. Co w nim mamy? Facebooka, YouTube'a i Gmaila. Ściągamy też aplikacje Allegro i Rossmanna.

Aktualizacja: 25.04.2018 09:21 Publikacja: 24.04.2018 21:00

Życie Polaków przenosi się do smartfonów

Foto: 123RF

Coraz rzadziej zaglądamy do komputerów i tabletów. Jeszcze w 2016 r. na tych urządzeniach spędziliśmy niemal 64 proc. czasu, w którym surfowaliśmy w internecie. Pozycja pecetów i tabletów mocno jednak słabnie na rzecz smartfonów. Te angażują już 40 proc. naszego czasu spędzonego online – wynika z badań firmy Mobee Dick, udostępnionych „Rzeczpospolitej".

Intensywność wykorzystania tzw. kanału mobilnego, a w efekcie również zasięg aplikacji, wyraźnie rośnie. W dziesiątce tych najpopularniejszych w naszym kraju są nie tylko YouTube (zasięg 66,5 proc.), Messenger (43,2 proc.), Facebook (39,2 proc.) czy Google Maps (37 proc.) i Gmail (28,9 proc.), ale też adresowane do rodzimego odbiorcy OLX (15,5 proc.), Allegro (13,2 proc.) czy Rossmann (11,9 proc.).

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama