Menedżerowie czytają „Rzeczpospolitą”

„Rzeczpospolita” – zdaniem menedżerów – to najlepsza gospodarcza gazeta na rynku – wynika z najnowszych badań PRO

Aktualizacja: 09.06.2008 15:16 Publikacja: 09.06.2008 02:29

Menedżerowie czytają „Rzeczpospolitą”

Foto: Rzeczpospolita

Za najlepszą gazetę uznała „Rz” prawie jedna trzecia z ponad 2 tys. menedżerów, którzy wzięli udział w 14. już badaniach konsumpcji mediów wśród menedżerów (PRO), które przeprowadza instytut Millward-Brown SMG/KRC.

Za „Rz” w pierwszej trójce w rankingu najlepszych tytułów gospodarczych, ekonomicznych i finansowych w najnowszej, kwietniowej fali badań, uplasowały się „Gazeta Wyborcza” (13,5 proc. wskazań) oraz „Gazeta Prawna” (13,1 proc. wskazań). „Rz” była też liderem czytelnictwa dzienników ogólnopolskich wśród menedżerów odpowiadających w firmach za finanse i zagadnienia prawne.

Biznes najchętniej sięga po „Rzeczpospolitą”. Uważa ją za najlepszą gazetę o tematyce gospodarczej.

Po jedno wydanie „Rz” w tej grupie sięgało 43 proc. badanych, po „Gazetę Wyborczą” – 33,1 proc., „Gazetę Prawną” – 27,8 proc., a „Gazetę Podatkową” – 14,6 proc.

Najnowsze badania pokazują też, że co najmniej jedno wydanie „Gazety Wyborczej” w tygodniu czytało 62,9 proc. menedżerów, „Rz” – 48,6 proc., a „Gazety Prawnej” – 31,9 proc. Co ciekawe, kolejny w tym zestawieniu jest bulwarowy „Fakt” z wynikiem 14,4 proc., który wyprzedza „Puls Biznesu” (12,2 proc.) i „Dziennik” – 11,2 proc.

Podobnie wygląda czołówka rankingu czytelnictwa przeciętnego wydania z tzw. cyklu sezonowego (CPW). Dla „Gazety Wyborczej” wynosiło ono w kwietniu 37,4 proc., dla „Rz” – 31,8 proc, „Gazeta Prawna” osiągnęła wynik 20,4 proc., a „Puls Biznesu” – 7,3 proc.

Badanie PRO po raz pierwszy zostało przeprowadzone osiem lat temu. Od tego czasu w jego 14 falach wzięło udział 31 tys. polskich menedżerów zatrudnionych w firmach, w których pracuje więcej niż 20 osób.

Za najlepszą gazetę uznała „Rz” prawie jedna trzecia z ponad 2 tys. menedżerów, którzy wzięli udział w 14. już badaniach konsumpcji mediów wśród menedżerów (PRO), które przeprowadza instytut Millward-Brown SMG/KRC.

Za „Rz” w pierwszej trójce w rankingu najlepszych tytułów gospodarczych, ekonomicznych i finansowych w najnowszej, kwietniowej fali badań, uplasowały się „Gazeta Wyborcza” (13,5 proc. wskazań) oraz „Gazeta Prawna” (13,1 proc. wskazań). „Rz” była też liderem czytelnictwa dzienników ogólnopolskich wśród menedżerów odpowiadających w firmach za finanse i zagadnienia prawne.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie