Reklama

Menedżerowie czytają „Rzeczpospolitą”

„Rzeczpospolita” – zdaniem menedżerów – to najlepsza gospodarcza gazeta na rynku – wynika z najnowszych badań PRO

Aktualizacja: 09.06.2008 15:16 Publikacja: 09.06.2008 02:29

Menedżerowie czytają „Rzeczpospolitą”

Foto: Rzeczpospolita

Za najlepszą gazetę uznała „Rz” prawie jedna trzecia z ponad 2 tys. menedżerów, którzy wzięli udział w 14. już badaniach konsumpcji mediów wśród menedżerów (PRO), które przeprowadza instytut Millward-Brown SMG/KRC.

Za „Rz” w pierwszej trójce w rankingu najlepszych tytułów gospodarczych, ekonomicznych i finansowych w najnowszej, kwietniowej fali badań, uplasowały się „Gazeta Wyborcza” (13,5 proc. wskazań) oraz „Gazeta Prawna” (13,1 proc. wskazań). „Rz” była też liderem czytelnictwa dzienników ogólnopolskich wśród menedżerów odpowiadających w firmach za finanse i zagadnienia prawne.

Biznes najchętniej sięga po „Rzeczpospolitą”. Uważa ją za najlepszą gazetę o tematyce gospodarczej.

Po jedno wydanie „Rz” w tej grupie sięgało 43 proc. badanych, po „Gazetę Wyborczą” – 33,1 proc., „Gazetę Prawną” – 27,8 proc., a „Gazetę Podatkową” – 14,6 proc.

Najnowsze badania pokazują też, że co najmniej jedno wydanie „Gazety Wyborczej” w tygodniu czytało 62,9 proc. menedżerów, „Rz” – 48,6 proc., a „Gazety Prawnej” – 31,9 proc. Co ciekawe, kolejny w tym zestawieniu jest bulwarowy „Fakt” z wynikiem 14,4 proc., który wyprzedza „Puls Biznesu” (12,2 proc.) i „Dziennik” – 11,2 proc.

Reklama
Reklama

Podobnie wygląda czołówka rankingu czytelnictwa przeciętnego wydania z tzw. cyklu sezonowego (CPW). Dla „Gazety Wyborczej” wynosiło ono w kwietniu 37,4 proc., dla „Rz” – 31,8 proc, „Gazeta Prawna” osiągnęła wynik 20,4 proc., a „Puls Biznesu” – 7,3 proc.

Badanie PRO po raz pierwszy zostało przeprowadzone osiem lat temu. Od tego czasu w jego 14 falach wzięło udział 31 tys. polskich menedżerów zatrudnionych w firmach, w których pracuje więcej niż 20 osób.

Za najlepszą gazetę uznała „Rz” prawie jedna trzecia z ponad 2 tys. menedżerów, którzy wzięli udział w 14. już badaniach konsumpcji mediów wśród menedżerów (PRO), które przeprowadza instytut Millward-Brown SMG/KRC.

Za „Rz” w pierwszej trójce w rankingu najlepszych tytułów gospodarczych, ekonomicznych i finansowych w najnowszej, kwietniowej fali badań, uplasowały się „Gazeta Wyborcza” (13,5 proc. wskazań) oraz „Gazeta Prawna” (13,1 proc. wskazań). „Rz” była też liderem czytelnictwa dzienników ogólnopolskich wśród menedżerów odpowiadających w firmach za finanse i zagadnienia prawne.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama