Za najlepszą gazetę uznała „Rz” prawie jedna trzecia z ponad 2 tys. menedżerów, którzy wzięli udział w 14. już badaniach konsumpcji mediów wśród menedżerów (PRO), które przeprowadza instytut Millward-Brown SMG/KRC.
Za „Rz” w pierwszej trójce w rankingu najlepszych tytułów gospodarczych, ekonomicznych i finansowych w najnowszej, kwietniowej fali badań, uplasowały się „Gazeta Wyborcza” (13,5 proc. wskazań) oraz „Gazeta Prawna” (13,1 proc. wskazań). „Rz” była też liderem czytelnictwa dzienników ogólnopolskich wśród menedżerów odpowiadających w firmach za finanse i zagadnienia prawne.
Biznes najchętniej sięga po „Rzeczpospolitą”. Uważa ją za najlepszą gazetę o tematyce gospodarczej.
Po jedno wydanie „Rz” w tej grupie sięgało 43 proc. badanych, po „Gazetę Wyborczą” – 33,1 proc., „Gazetę Prawną” – 27,8 proc., a „Gazetę Podatkową” – 14,6 proc.
Najnowsze badania pokazują też, że co najmniej jedno wydanie „Gazety Wyborczej” w tygodniu czytało 62,9 proc. menedżerów, „Rz” – 48,6 proc., a „Gazety Prawnej” – 31,9 proc. Co ciekawe, kolejny w tym zestawieniu jest bulwarowy „Fakt” z wynikiem 14,4 proc., który wyprzedza „Puls Biznesu” (12,2 proc.) i „Dziennik” – 11,2 proc.