Reklama
Rozwiń
Reklama

Kadrowe roszady w zarządzie Allegro

Piotr Szybiak zrezygnował z zasiadania w zarządzie handlowej spółki. Zastąpi go Mittu Sridhara.

Publikacja: 23.06.2021 11:49

Kadrowe roszady w zarządzie Allegro

Foto: materiały prasowe

Piotr Szybiak pozostanie pracownikiem Allegro do 30 września 2021 r. Po tej dacie przez okres 12 miesięcy pozostanie - w niepełnym wymiarze godzin - do dyspozycji prezesa Allegro, Francois Nuytsa oraz swojego następcy Mittu Sridhara. Ma to zapewnić płynne przekazanie obowiązków.

W swojej rezygnacji Szybiak podkreślił, że jest związany z Allegro od początku swojej drogi zawodowej, przechodząc ścieżkę kariery od stanowiska dewelopera do funkcji dyrektora ds. technologii oraz członka zarządu. Po zakończonym sukcesem IPO uznał, że nadszedł czas na zmiany i podjęcie nowych wyzwań zawodowych. Jego następca - Mittu Sridhara – ma ponad 20 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierowniczych. Przed dołączeniem do Allegro zajmował stanowiska dyrektora ds. informacji, dyrektora ds. technologii i dyrektora ds. produktu w Careem (przejętej przez Ubera spółce świadczącej usługi z zakresu zamawiania przejazdów), Hepsiburada.com (tureckiej spółce świadczącej usługi z zakresu internetowej sprzedaży detalicznej), grupie TUI (biurze podróży prowadzącym działalność w ponad 180 krajach na świecie), Landbrokes (spółce z sektora gier losowych) oraz Sabre (wiodący globalny gracz w zakresie rozwiązań technologicznych dla branży turystycznej).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama