Tomek Ulatowski i Ygal Ozechov, główni akcjonariusze Multimediów Polska, drugiej pod względem liczby klientów sieci kablowej w naszym kraju, wycofali się z planów sprzedaży spółki. Bazując na przeprowadzonym przez JP Morgan przeglądzie, uznali, że Multimedia Polska wciąż mają dobre perspektywy rozwoju, więc wartość firmy ma szanse dalej rosnąć.
Multimedia Polska spodziewają się dalszego wzrostu przychodów i zysków w 2012 r. oraz znaczącej dynamiki wzrostu w roku 2013 i kolejnych latach. Firma zamierza też dalej rozbudowywać ofertę usług telewizji, Internetu i telefonii. Nie wyklucza również zwiększania bazy abonentów poprzez konsolidację rynku dostawców kablowych.
Sprzedaż Multimediów Polska mogła być jedną z największych transakcji kapitałowych w Polsce (nie tylko w tym roku). Akcjonariusze technologicznej firmy już kilka miesięcy temu wynajęli JP Morgan, żeby pomógł im wycofać się z inwestycji. Wśród kandydatów do zakupu spółki wymieniano m.in. fundusze private equity Permira, EQT, Mid Europa Partners oraz Liberty Global. Wartość transakcji szacowano nawet na 3 mld zł (za 100-proc. pakiet).