Reklama

Zalew zgłoszeń z Polski w największym konkursie reklamowym

Do tegorocznej edycji największego na świecie konkursu reklamowego w Cannes zgłoszono najwięcej prac z Polski w historii: 243.

Publikacja: 11.06.2015 09:27

Zalew zgłoszeń z Polski w największym konkursie reklamowym

Foto: ROL

Jak podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które jest oficjalnym przedstawicielem festiwalu w Polsce, to o 80 proc. więcej niż rok wcześniej. 62 edycja festiwalu Cannes Lions odbędzie się w dniach 21 – 27 czerwca. - Najwięcej zgłoszeń z Polski jest w kategoriach direct (39), media (29), promo & activation (22), PR Lions (22) oraz cyber (21). Dużym zainteresowaniem cieszą się przedstawione w zeszłym roku kategorie, jak zdrowie i innowacja, gdzie w sumie zgłoszono 19 prac. W tym roku w konkursie uczestniczą już 94 firmy z Polski – reklamodawcy, agencje reklamowe i PR, domy produkcyjne i mediowe – podaje SAR. Konkurs w Cannes to najważniejszy oprócz Effie konkurs, w którym statuetkami lwów nagradzane są najlepiej zrealizowane, najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie reklamowe na świecie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama