Zalew zgłoszeń z Polski w największym konkursie reklamowym

Do tegorocznej edycji największego na świecie konkursu reklamowego w Cannes zgłoszono najwięcej prac z Polski w historii: 243.

Publikacja: 11.06.2015 09:27

Zalew zgłoszeń z Polski w największym konkursie reklamowym

Foto: ROL

Jak podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które jest oficjalnym przedstawicielem festiwalu w Polsce, to o 80 proc. więcej niż rok wcześniej. 62 edycja festiwalu Cannes Lions odbędzie się w dniach 21 – 27 czerwca. - Najwięcej zgłoszeń z Polski jest w kategoriach direct (39), media (29), promo & activation (22), PR Lions (22) oraz cyber (21). Dużym zainteresowaniem cieszą się przedstawione w zeszłym roku kategorie, jak zdrowie i innowacja, gdzie w sumie zgłoszono 19 prac. W tym roku w konkursie uczestniczą już 94 firmy z Polski – reklamodawcy, agencje reklamowe i PR, domy produkcyjne i mediowe – podaje SAR. Konkurs w Cannes to najważniejszy oprócz Effie konkurs, w którym statuetkami lwów nagradzane są najlepiej zrealizowane, najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie reklamowe na świecie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju