Aktualizacja: 11.06.2015 09:27 Publikacja: 11.06.2015 09:27
Foto: ROL
Jak podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które jest oficjalnym przedstawicielem festiwalu w Polsce, to o 80 proc. więcej niż rok wcześniej. 62 edycja festiwalu Cannes Lions odbędzie się w dniach 21 – 27 czerwca. - Najwięcej zgłoszeń z Polski jest w kategoriach direct (39), media (29), promo & activation (22), PR Lions (22) oraz cyber (21). Dużym zainteresowaniem cieszą się przedstawione w zeszłym roku kategorie, jak zdrowie i innowacja, gdzie w sumie zgłoszono 19 prac. W tym roku w konkursie uczestniczą już 94 firmy z Polski – reklamodawcy, agencje reklamowe i PR, domy produkcyjne i mediowe – podaje SAR. Konkurs w Cannes to najważniejszy oprócz Effie konkurs, w którym statuetkami lwów nagradzane są najlepiej zrealizowane, najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie reklamowe na świecie.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas