Reklama

Telewizja przestaje być złotonośną kurą. Stacje, które tracą najwięcej widzów

Najwięksi nadawcy krajowi zmagają się z odpływem widzów. W 2022 roku ich zyski mocno spadły. TVP znowu była pod kreską, a najsilniej ucierpiał Puls.

Publikacja: 11.07.2023 03:00

Telewizja przestaje być złotonośną kurą. Stacje, które tracą najwięcej widzów

Foto: Adobe Stock

Spadki oglądalności, podwyżki cen reklam, ale i tak mniejsze zyski – tak w skrócie wyglądał 2022 r. w największych telewizjach w Polsce.

TVP wraca pod kreskę

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama