Reklama

Uczestnicy festiwali kuszą biznes

Na muzycznych festiwalach bawiło się tego lata w Polsce ponad pół miliona ludzi. Ciągnie za nimi na te wydarzenia coraz więcej firm.

Aktualizacja: 07.09.2017 21:05 Publikacja: 07.09.2017 20:21

Na tegoroczny Woodstock przyjechało 250 tys. osób

Na tegoroczny Woodstock przyjechało 250 tys. osób

Foto: materiały prasowe

Czasy, w których na siermiężnych edycjach festiwali żywiło się głównie piwem z beczki i hot dogami, branża ma dawno za sobą. Dziś, m.in. dzięki aktywności sponsorów, na takich wydarzeniach płaci się kartami dotykowymi, w ofercie food trucków jest kuchnia z całego świata, a w przerwie między koncertami można zrobić zakupy. W cieple rozrywkowej atmosfery chcą się ogrzewać kolejne firmy, które przyciąga na letnie imprezy dobrze prześwietlony profil ich uczestnika. W lipcu agencja Selectivv pochwaliła się, że korzystając z samych tylko informacji o aplikacjach mobilnych w telefonach festiwalowiczów, jest w stanie określić, jaka część z nich robi zakupy w popularnych dyskontach, szuka partnera, a nawet... stara się o dziecko (patrz: ramka).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama