Reklama
Rozwiń
Reklama

Twitter testuje szyfrowane wiadomości bezpośrednie w aplikacji na Androida

Aplikacje, które umożliwiają bezpieczną wymianę zaszyfrowanych wiadomości między użytkownikami zdobywają coraz większą popularność. Wygląda na to, że chce na tym skorzystać również Twitter - donosi serwis "Mashable".

Publikacja: 08.05.2018 14:14

Twitter testuje szyfrowane wiadomości bezpośrednie w aplikacji na Androida

Foto: Bloomberg

Wiele wskazuje na to, że firma testuje już możliwość przesyłania zaszyfrowanych wiadomości w przeznaczonej dla systemu Android wersji aplikacji. Zauważyła to studentka informatyki Jane Manchun Wong, a swoimi spostrzeżeniami podzieliła się na Twitterze.

Funkcja ta, nazwana "sekretną rozmową", będzie widoczna w tej samej sekcji, w której można przeglądać dotychczasowe wiadomości bezpośrednie - pisze portal "Mashable". Szyfrowanie ma zagwarantować, że ??wiadomości będą mogły być odczytywane tylko przez nadawcę i odbiorcę, ale już nie przez samego Twittera lub lub kogoś, kto może spróbować przechwycić wiadomość.

Jak zauważył serwis "TechCrunch", funkcja pojawia się 18 miesięcy po tym, jak Edward Snowden poprosił dyrektora generalnego Twittera, Jacka Dorseya o taką funkcjonalność. Dorsey odpisał wtedy, że to coś, nad czym warto pomyśleć.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama