Reklama
Rozwiń

PwC: świat mediów przenosi się do sieci

Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w średniorocznym tempie 3,5 proc., by w 2022 r. osiągnąć wartość 13,4 mld dol. wobec 10,6 mld na koniec 2018 r. – szacuje firma doradcza PwC w opublikowanej dziś tegorocznej edycji raportu „Global Media and Entertainment Outlook”.

Aktualizacja: 16.10.2018 11:45 Publikacja: 16.10.2018 09:52

PwC: świat mediów przenosi się do sieci

Foto: Bloomberg

O ile ogólna część raportu została opublikowana już jakiś czas temu, o tyle dziś PwC przedstawiło swoje najnowsze oczekiwania wobec polskiego rynku. Jedno z nich dotyczy tempa wzrostu wydatków na reklamę. Zdaniem PwC, to źródło przychodów mediów, za sprawą nakładów reklamowych na internet będzie najszybciej rosnącym obok internetowych serwisów płatnego wideo (w modelu OTT, ang. over the top) oderwanych od operatorów telewizyjnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?