Reklama
Rozwiń
Reklama

Producenci gier znowu mają swoje pięć minut

Tysiące fanów na imprezach branżowych zwiastują świetną koniunkturę w 2015 r.

Aktualizacja: 07.01.2015 06:17 Publikacja: 07.01.2015 02:12

Producenci gier znowu mają swoje pięć minut

Foto: Bloomberg

Najbliższe kilka miesięcy będzie okresem żniw dla polskich producentów gier komputerowych. Już pod koniec stycznia na rynek trafi od dawna oczekiwany „Dying Light" Techlandu. Wrocławska firma zasłynęła w świecie, tworząc gry z serii „Dead Island" oraz „Call of Juarez". Ich łączna sprzedaż przekroczyła 10 mln egzemplarzy.

Bohater „Dying Light" będzie musiał przetrwać w świecie opanowanym przez zombi. Podobnie w świecie umarlaków rozgrywał się będzie „Hellraid", kolejny tytuł Techlandu, którego premiera planowana jest na marzec.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama