Reklama
Rozwiń
Reklama

Trzykrotny wzrost sprzedaży czytników

Sklep Agito podaje, że w 2014 r. sprzedaż czytników e-booków wzrosła trzykrotnie.

Aktualizacja: 09.01.2015 12:03 Publikacja: 09.01.2015 11:09

Rynek czytników dynamicznie rośnie. Ich sprzedaż, w porównaniu do 2013 roku wzrosła niemal trzykrotn

Rynek czytników dynamicznie rośnie. Ich sprzedaż, w porównaniu do 2013 roku wzrosła niemal trzykrotnie.

Foto: Bloomberg

Sprzedaż książek od lat utrzymuje się na poziomie ok. 2,7 mld zł, do tego według badań Biblioteki Narodowej aż 60 proc. Polaków nie czyta żadnych książek. Dlatego w kontekście tego rynku dominują informacje pesymistyczne choć faktycznie jest szansa aby przynajmniej choć trochę poprawić poziom czytelnictwa. Chodzi o cyfrowe wersje książek z których korzysta coraz więcej osób.

Dane Agito.pl, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce za rok 2014 pokazują, że rynek czytników dynamicznie rośnie. Ich sprzedaż, w porównaniu do 2013 roku wzrosła niemal trzykrotnie. Najpopularniejszymi modelami są cały czas czytniki Amazona, ale zaraz za nim plasują się produkty firmy Onix, Vedia i Lark.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama