Reklama
Rozwiń
Reklama

Wirtualna Polska chce pozyskać w II kw. br. 80-100 mln zł; Innova sprzeda część akcji

Wirtualna Polska Holding ogłosiła, że zamierza przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną akcji spółki oraz ubiegać się o dopuszczenie do obrotu na warszawskiej giełdzie.

Publikacja: 30.03.2015 09:45

Wirtualna Polska chce pozyskać w II kw. br. 80-100 mln zł; Innova sprzeda część akcji

Foto: Bloomberg

Wirtualna Polska Holding, właściciel takich marek jak Wirtualna Polska, o2, Money.pl, Pudelek, BizTok, Kafeteria, Sportowe Fakty oraz Domodi i Homebook, ogłosiła dzisiaj, że zamierza przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną akcji spółki oraz ubiegać się o dopuszczenie i wprowadzenie papierów wartościowych Spółki do obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

Oferta obejmie zarówno emisję nowych akcji, z której spółka zamierza pozyskać od 80 do 100 milionów zł, jak i sprzedaż części istniejących akcji, stanowiących do 23,5 proc. kapitału zakładowego Spółki, przez spółkę European Media Holding S.a r.l. z siedzibą w Luksemburgu, kontrolowaną przez fundusz Innova Capital i będącą większościowym akcjonariuszem spółki - czytamy w komunikacie WPH.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama