Reklama
Rozwiń
Reklama

Wirtualna Polska chce pozyskać w II kw. br. 80-100 mln zł; Innova sprzeda część akcji

Wirtualna Polska Holding ogłosiła, że zamierza przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną akcji spółki oraz ubiegać się o dopuszczenie do obrotu na warszawskiej giełdzie.

Publikacja: 30.03.2015 09:45

Wirtualna Polska chce pozyskać w II kw. br. 80-100 mln zł; Innova sprzeda część akcji

Foto: Bloomberg

Wirtualna Polska Holding, właściciel takich marek jak Wirtualna Polska, o2, Money.pl, Pudelek, BizTok, Kafeteria, Sportowe Fakty oraz Domodi i Homebook, ogłosiła dzisiaj, że zamierza przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną akcji spółki oraz ubiegać się o dopuszczenie i wprowadzenie papierów wartościowych Spółki do obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

Oferta obejmie zarówno emisję nowych akcji, z której spółka zamierza pozyskać od 80 do 100 milionów zł, jak i sprzedaż części istniejących akcji, stanowiących do 23,5 proc. kapitału zakładowego Spółki, przez spółkę European Media Holding S.a r.l. z siedzibą w Luksemburgu, kontrolowaną przez fundusz Innova Capital i będącą większościowym akcjonariuszem spółki - czytamy w komunikacie WPH.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama